TNT אקספרס מרחיבה את שרות היבוא ע"ח המקבל למאה מדינות

במסגרת מאמציה של TNT אקספרס לשפר ולהרחיב את שירות היבוא על חשבון המקבל (Import Express), נוספו השבוע שתי מדינות חדשות לרשימת המדינות מהן מתאפשר שירות זה: סלובניה וקרואטיה. בצעד זה מציינת TNT היצע של 100 מדינות המאפשרות את שירות היבוא על חשבון המקבל.


00:00 ,10.01.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

במסגרת מאמציה של TNT אקספרס לשפר ולהרחיב את שירות היבוא על חשבון המקבל (Import Express), נוספו השבוע שתי מדינות חדשות לרשימת המדינות מהן מתאפשר שירות זה: סלובניה וקרואטיה. בצעד זה מציינת TNT היצע של 100 מדינות המאפשרות את שירות היבוא על חשבון המקבל.
 
שירותי היבוא על חשבון המקבל שמציעה TNT Express מאפשרים למזמין המשלוח חיסכון משמעותי בעלויות השילוח מהיעד המבוקש, שכן התשלום על המשלוח מתבצע ע"י המזמין במטבע המקומי עם קבלת הסחורה, תוך נטרול ההפרשים בשערי המטבעות.

TNT Express מציעה את השירות בתנאים התחרותיים ביותר בשוק הישראלי, לפיהם מחיר היבוא שווה למחיר היצוא מבחינת העלות למזמין ובמגוון רמות שירות: שירות מהיר (Global Express) ושירות חסכוני (Economy Express). אודי כספי, מנכ"ל TNT Express, מוסר כי "איזור הבלקן ומזרח אירופה בכללה מוגדר כאזור גידול והתפתחות של TNTוהחברה משקיעה מאמצים רבים בהרחבת רשת ההפצה העומדת לרשותה.
 
כל היתרונות אותם מעניקה החברה ללקוחותיה בישראל העוסקים ביצוא ויבוא יחולו גם על סלובניה וקרואטיה, המתווספות כעת לשירות היבוא-על-חשבון-המקבל". כספי מוסיף כי "הרחבת היצע השירות של TNT למאה מדינות משפרת את תנאי היבוא עבור לקוחותינו. לפני כשנתיים היו ברשימת המדינות האפשרות שירות זה 60 מדינות בלבד ועליית מספר המדינות למאה היא אבן דרך בהמשך פיתוח האפשרויות הגלומות בשירות זה, שעלותו התחרותית ללקוח מהווה תמריץ לאפשרויות מסחר חדשות".
 
עם פתיחת שנת 2006, TNT Express מציגה את פיתוח קטגוריית שירותי היבוא כיעד אסטרטגי עיקרי. כספי מפרט כי "החברה מתכוונת לעודד יבוא מכל מדינות העולם, באמצעות מחירים תחרותיים והגדלת סל השירותים ללקוח, שמכילים כיום את שירות ה-Global Express, Economy Express, ו-Special Service". 
 
TNT אקספרס ישראל הינה בבעלות מלאה של חברת האם TNT N.V הנסחרת בארבע בורסות בעולם, החברה פועלת בשלושה תחומים: דואר, אקספרס ולוגיסטיקה.TNT  אקספרס ישראל החלה את פעילותה בארץ בשנת 98, כיום עובדים בחברה כ- 110 עובדים.