TNT אקספרס: מספקים ללקוחות חשבוניות אלקטרוניות

מהחברה נמסר כי היא חברת השילוח הראשונה בישראל המנפיקה חשבוניות מסים אלקטרוניות חתומות דיגיטלית. כ-25% מלקוחות החברה נרשמו לשירות


00:00 ,01.09.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

מהחברה נמסר כי היא חברת השילוח הראשונה בישראל המנפיקה חשבוניות מסים אלקטרוניות חתומות דיגיטלית. כ-25% מלקוחות החברה נרשמו לשירות
 
חברת TNT אקספרס מסרה כי היא החלה להנפיק חשבוניות מסים אלקטרוניות חתומות דיגיטלית ללקוחותיה. החברה טוענת כי בכך היא הפכה לחברת השילוח הראשונה בישראל המספקת ללקוחותיה שירות מתקדם זה. מהחברה נמסר עוד כי בתוך שבוע אחד בלבד הצטרפו כ-25% מלקוחות החברה לשירות המתקדם החוסך זמן ועלויות.
 
אודי כספי, מנכ"ל TNT אקספרס ישראל, אמר: "TNT אקספרס משקיעה מאמצים רבים לשמור על מקומה בחוד בחזית הטכנולוגית בתחום השילוח ולתת ללקוחותיה את השירות הטוב ביותר האפשרי. לכן אנו רואים חשיבות רבה ביישום פרויקט חשבוניות המסים האלקטרוניות. כעת יכולים לקוחות החברה ליהנות מהיתרונות הרבים של שירות זה גם בחשבוניות המסים וגם בחשבוניות ההובלה".
 
מחברת TNT נמסר כי היא השיקה את פרויקט החשבוניות האלקטרוניות בשיתוף עם חברת מחקר אלגוריתמים, כאשר בשלב הראשון היא הנפיקה חשבוניות עבור שירותי הובלה. כעת, לאחר הרחבת השירות, מונפקות חשבוניות יבוא בגין מסים ומכס.
 
חשבוניות אלקטרוניות חתומות דיגיטלית מאפשרות חסכון ניכר בהוצאות וייעול, ומהוות צעד מהותי במעבר ל"משרד נטול ניירות". עיקר החיסכון מושג באמצעות הפחתת עלויות אחסון המידע והעברתו לארכיב אלקטרוני המכיל חשבוניות אלקטרוניות (לעומת ארכיב המבוסס על חשבוניות מודפסות), והפחתת עלויות הדפסת חשבוניות והפצתן. כמו כן, היא ניתנת לשחזור, ולכן קל יותר להנפיק חשבונית במידה ולא ניתן לאתר את החשבונית המקורית.