TNT אקספרס ממשיכה להשקיע בשיפור התשתיות והשירות בסין

החברה פתחה לאחרונה מרכז מיון והפצה קרקעי בעיר ווהן (Wuhan) במרכז סין. זהו צעד נוסף בדרך להפיכתה של TNT לחברה המובילה בשוק הבלדרות בסין


00:00 ,02.09.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה פתחה לאחרונה מרכז מיון והפצה קרקעי בעיר ווהן (Wuhan) במרכז סין. זהו צעד נוסף בדרך להפיכתה של TNT לחברה המובילה בשוק הבלדרות בסין
 
למרות המיתון העולמי וחוסר הוודאות הכלכלי ממשיכה חברת TNT אקספרס להשקיע בסין במטרה להפוך לחברת הבלדרות המובילה במדינה. החברה פתחה לאחרונה מרכז מיון והפצה קרקעי בעיר ווהן במרכז סין. זהו המרכז הראשון מבין 12 מרכזים אזוריים, שבכוונת TNT להקים במהלך חמש השנים הבאות על מנת לענות על הגידול המתמיד בכלכלה המקומית, שצפויה גם השנה לרשום גידול של כ-6%.
 
מיקומו של מרכז המיון החדש, שגודלו 46,620 מ"ר, בלב האזור הכלכלי של מרכז סין מאפשר ל-TNT לקצר את זמני השילוח של הרשת הקרקעית במחוזות פוג'יאן (Fujian), ג'יאנסי (Jiangxi), חונאן (Hunan), סצ'ואן (Sichuan) בעד 2 ימים ולהוזיל ב-10% את עלויות השילוח. מרכז המיון החדש מהווה מרכז מיון משולב, מקומי ובינלאומי, מה שמאפשר לו ליהנות ממעמד של אזור סחר חופשי בינלאומי במרכז סין.
 
אודי כספי, מנכ"ל TNT אקספרס ישראל: "פתיחת מרכז המיון החדש בסין מהווה צעד נוסף במאמצינו הבלתי פוסקים לספק ללקוחותינו שירות ופתרונות שילוח תחרותיים ברמה הגבוהה ביותר. סין מהווה יעד מרכזי ליבוא ויצוא עבור עסקים רבים בישראל, שיוכלו מהיום ליהנות גם הם מיתרונותיו של מרכז המיון וההפצה החדש".
 
TNT היא חברת משלוחי האקספרס המובילה באירופה והרביעית בגודלה בעולם. החברה מובילה מדי שבוע 3.5 מיליון חבילות, מסמכים ומטענים ללמעלה מ-200 מדינות ברחבי העולם. הכנסות החברה ב- 2007 עמדו על 11 מיליארד יורו והרווח התפעולי עמד על כשני מיליארד יורו. TNT אקספרס ישראל היא בבעלות מלאה של החברה האם. משרדי הסניף הישראלי של החברה, אשר החל את פעילותו בארץ בשנת 1998, ממוקמים בלוד, וכיום עובדים בו כ-150 עובדים.