TNT אקספרס מכניסה לשימוש מערכות מעקב חדשות

בעקבות ניסוי מוצלח שנערך בישראל החברה התחילה בתהליך הטמעה של 14 אלף מערכות מעקב חדשניות. המערכת מאפשרת ללקוח לעקוב אחר המשלוח שלו בזמן אמת


00:00 ,03.09.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

בעקבות ניסוי מוצלח שנערך בישראל החברה התחילה בתהליך הטמעה של 14 אלף מערכות מעקב חדשניות. המערכת מאפשרת ללקוח לעקוב אחר המשלוח שלו בזמן אמת
 
מערכת ה-mobile worker הינה מערכת תקשורת המאפשרת לבלדרים בשטח לעדכן בזמן אמת פעולות כגון פיזור ואיסוף משלוחים באמצעות מסך חכם. המערכת פותחה בשיתוף עם ענק המחשבים מייקרוסופט ומבוססת על תוכנת חלונות. ההחלטה  להטמיע את מערכות ה-Mobile Worker בקרב עובדי השינוע של החברה באה בעקבות הניסוי המוצלח שנערך לפני מספר חודשים בישראל.
 
המערכת הוצגה כחלק מהאסטרטגיה הגלובלית של TNT המשלבת מערכות תקשורת מתקדמות ברשת ההפצה העולמית. ה-Mobile Worker מקושר ישירות עם השרת הראשי של החברה באנגליה, דבר שמאפשר תקשורת אלחוטית במהירות מקסימלית והעברת מידע בזמן אמת בין מרכזי ההפצה לבלדרים שנמצאים בשטח. TNT ישראל היא חברת השילוח היחידה בארץ שמשתמשת בטכנולוגיה זו ועשרות הבלדרים שהחלו כבר לעבוד עם המכשיר מדווחים על ייעול וקיצור בזמנים.
 
אודי כספי, מנכ"ל TNT ישראל: "ההצלחה בפיילוט סיפקה הוכחה משמעותית למהירות והיעילות של פעילות השילוח הבינ"ל. ישראל הפכה בתקופה האחרונה לשדה הניסוי של TNT העולמית ואנו גאים על כך".
 
בעזרת היישום של המערכת הייחודית, TNT אקספרס יכולה להתפרס ברחבי העולם מבלי להקים שורה של תשתיות בכל מדינה בה החברה עובדת. המערכת מרכזת בתוכה 7 מערכות תפעול שונות. השילוב של ה-Mobile worker, יאפשר להעלות את רמת השירות וייקצר משמעותית את זמני החלוקה והאיסוף.
 
סוואן מוברק, מנהל התקשורת והמידע של TNT: "זה שימושי ביותר ללקוחות שבדרך כלל הזמן הוא אמצעי קריטי בשבילם. הלקוח יוכל לעקוב בזמן אמת אחרי המשלוח שלו מכל מקום בעולם ע"י לחיצה על העכבר".