TNT אקספרס ישראל משיקה שירות חדש לארה"ב

TNT אקספרס ישראל חשפה הבוקר בכנס לקוחות שירות חדש לארה"ב, המתבסס על טיסה ישירה בקו ניו יורק - תל אביב. החברה גם הכריזה על כוונתה להקדיש את שנת 2007 להטמעת טכנולוגיה חדישה


00:00 ,01.11.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

TNT אקספרס ישראל חשפה הבוקר בכנס לקוחות שירות חדש לארה"ב, המתבסס על טיסה ישירה בקו ניו יורק - תל אביב. החברה גם הכריזה על כוונתה להקדיש את שנת 2007 להטמעת טכנולוגיה חדישה
 
TNT אקספרס ישראל הודיעה היום (1 בנובמבר) על פתיחת שירות חדש ישראל-ארה"ב. במסגרת השירות החדש ייפתח דסק ייעודי שישרת את הלקוחות האמריקאים והישראלים. השירות החדש, לדברי הנהלת החברה, צפוי לשפר את זמני ההגעה ביבוא לישראל ובייצוא לארה"ב ויאפשר מעקב ושליטה מקומית. הדסק יפעל במשך 24 שעות ביממה.
 
השירות החדש יציע, לדברי גיא בר-אור, מנהל שיווק ומכירות בנציגות הישראלית, כיסוי מלא בארה"ב המתבסס על טיסה ישירה בקו ניו יורק – תל אביב, באמצעות הטיסות של חברת אל על. לדבריו, ל-TNT ישנם שלושה שערי כניסה לארה"ב: שדה"ת JFK בניו יורק, שדה"ת LAX בלוס אנג'לס, ושדה"ת במיאמי. השירות החדש יעשה שימוש רק ב-JFK. בר-אור ציין כי זמני המסירה יהיו מהירים במיוחד. השירות החדש מתאים למשקלים הנעים מ-10 ק"ג ועד 500 ק"ג וב-TNT מבטיחים מחירים תחרותיים.
 
בארי שלדון, מנהל תפעול TNT אקספרס העולמי, אמר בכנס: "חלה התפתחות משמעותית בשנה האחרונה ב-TNT אקספרס הישראלית. ישנה עלייה של 30% ביבוא על חשבון המקבל, ועם התרחבות הרשתות הבינלאומיות שלנו בעולם, עד לאפריקה, אנו רואים בישראל יעד גיאוגרפי וכלכלי ממדרגה ראשונה".
 
מייק אוגל, המנהל האזורי של TNT, האחראי על סניפי ונציגויות החברה במדינות מזרח אירופה, יוון וישראל, ציין ש-TNTאקספרס תמשיך להשקיע בשווקים המתפתחים, במיוחד באסיה, תוך דגש על הודו וסין. יתרה מכך, ציין אוגל, בכוונת החברה העולמית להפוך את השוק בסין לשוק הבית השני של TNT.
 
אודי כספי, מנכ"ל TNT אקספרס ישראל, הודיע על כוונת TNT העולמית להמשיך ולשתף פעולה עם התעשייה האווירית בנושא הסבת מטוסי מטען למטוסי Quick Change המאפשר יכולת החלפה ממטוס נוסעים למטוס מטען בתוך שעה בלבד. בפרויקט, שהחל ב- 2004, ציין כספי, מסבה התעשייה האווירית מטוסי בואינג 737 עבור TNT אקספרס.
 
לדברי כספי, TNT אקספרס ישראל תטמיע ב-2007 כלים טכנולוגיים חדישים עבור לקוחותיה, כלים שישפרו וייעלו, לדבריו, את השירות. בין הפרויקטים הראשונים שיוטמעו בתקופה הקרובה: הטמעת חשבוניות אלקטרוניות המוחתמות דיגיטלית.
 
"בשנה האחרונה שמנו דגש על השיפור ברמת השירות. הדבר בא לידי ביטוי במספר תחומים וביניהם השקעה במערך ההפצה ושיפור זמני המסירה והאיסוף. בשנה הקרובה ניתן דגש על הטמעת טכנולוגיות חדשות וייחודיות שישפרו את השירות ללקוח", סיכם כספי.