TNT אקספרס ישראל מציעה שרותי יבוא על חשבון המקבל מפקיסטן

לאור ביטול הצורך ברשיון ייבוא סחורות מפקיסטן, מכניסה TNT אקספרס ישראל את פקיסטן לרשימת ה- TNT Import Express. בכך היא מאפשרת ליזמים ישראליים, המעוניינים לפתח יחסי מסחר עם פקיסטן, להוזיל את עלויות השילוח מהיעד


00:00 ,14.09.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

לאור ביטול הצורך ברשיון ייבוא סחורות מפקיסטן, מכניסה TNT אקספרס ישראל את פקיסטן לרשימת ה- TNT Import Express. בכך היא מאפשרת ליזמים ישראליים, המעוניינים לפתח יחסי מסחר עם פקיסטן, להוזיל את עלויות השילוח מהיעד.
 
עם התחממות היחסים הדיפלומטיים בין ישראל ופקיסטן וההיתר הזמני שהעניק שר התמ"ת, אהוד אולמרט, המאפשר ליבואנים ישראליים להתחיל ולייבא סחורות מפקיסטן ללא צורך ברשיון ייבוא, החליטה הנהלת TNT אקספרס ישראל, להרים את הכפפה ולצאת בצעד ייחודי בתחום השילוח הבינ"ל מפקיסטן לישראל.
 
במסגרת זו הודיעה היום החברה על הרחבת שירות היבוא על חשבון המקבל (Import Express) גם מפקיסטן, המאפשר למזמין המשלוח חיסכון של משמעותי של מאות אחוזים בעלויות השילוח מיעד זה. שכן, התשלום על המשלוח מתבצע ע"י המזמין במטבע המקומי עם קבלת הסחורה תוך נטרול ההפרשים בשערי המטבעות.
 
TNTאקספרס ישראל הינה בבעלות מלאה של חברת האם TNT N.V הנסחרת בארבע בורסות בעולם, החברה פועלת בשלושה תחומים : דואר, אקספרס ולוגיסטיקה.