TNT אקספרס ישראל זכתה במקום ראשון בתחרות בינלאומית

חברת השילוח TNT אקספרס ישראל זכתה במקום הראשון בפרס עולמי בתחרות של החברה עבור פיתוח ומצוינות במכירות. גברה על כ-200 סניפי החברה בעולם


00:00 ,05.04.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת השילוח TNT אקספרס ישראל זכתה במקום הראשון בפרס עולמי בתחרות של החברה עבור  פיתוח ומצוינות במכירות. גברה על כ-200 סניפי החברה בעולם
 
בטקס מרשים ומפואר שערכה TNT העולמית בספרד בו השתתפו עשרות נציגויות החברה מכל העולם, הוענק ל-TNTאקספרס ישראל, שקטפה את המקום הראשון בתחרות בקטגוריית המכירות, הפרס היוקרתי על ההישגים המרשימים והמצטיינים בפיתוח ומצוינות במכירות, אליהם הגיעה החברה בשנת 2005. 
 
בתחרות על התואר הנכסף השתתפו כל סניפי TNT העולמית ממדינות שונות בעולם (כ-200 מדינות), וזכייתה של TNT אקספרס ישראל בתחרות מעמידה כיום את החברה מבין סניפי החברה בכל העולם במקום הראשון והמוביל בתחום שיפור ומצוינות במכירות.
 
אודי כספי, מנכ"ל TNT אקספרס ישראל, אמר כי "זכייתה של TNT אקספרס ישראל בתחרות בקטגוריית המכירות הוא הישג מרשים וחשוב ביותר עבור החברה. מדובר בתוצר מובהק של עבודה קשה ונחישות החברה להשיג את מטרותיה  ואף להצטיין בהישגים".
 
לדברי כספי, TNT אקספרס, נמצאת בתהליך של צמיחה, גידול והתפתחות בכל התחומים, וההישג בתחרות בהחלט מבטא את מגמת הצמיחה של החברה בתחום המכירות שהגיעה לשיא בשנת 2005 ואף צפויה להוסיף ולצמוח גם בשנת 2006.