TNT אקספרס הקימה מחלקת עמילות מכס

המהלך נעשה כחלק ממגמת שיפור השירות ללקוחות ונועד לתת לחברה שליטה טובה יותר בתהליך עמילות המכס. המחלקה מונה כ-20 עובדים בעלי ניסיון בתחום המכס


00:00 ,08.02.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

המהלך נעשה כחלק ממגמת שיפור השירות ללקוחות ונועד לתת לחברה שליטה טובה יותר בתהליך עמילות המכס. המחלקה מונה כ-20 עובדים בעלי ניסיון בתחום המכס
 
חברת השילוח הבינלאומית TNTאקספרס ישראל הקימה לאחרונה מחלקת שירותי מכס בתוך החברה. חברת TNT אקספרס בחרה להעביר לעצמה את השליטה ולייעל עוד יותר את תהליכי השחרור ממכס בייבוא ובייצוא הסחורות של לקוחותיה תחת קורת גג אחת. עד לאחרונה, נעזרה החברה בשירותיה של חברה חיצונית בכל הנוגע לתהליכי עמילות המכס, אך כחלק ממדיניות שיפור השירות נקטה בצעד זה. המחלקה מונה כ-20 עובדים בעלי ניסיון בתחום המכס אשר גויסו במיוחד עבור הקמתה.
 
מנכ"ל TNT אקספרס ישראל, אודי כספי, אמר: "פעמים רבות תהליך שחרור הסחורות מהמכס עשוי ליצור צוואר בקבוק בלוח הזמנים של לקוחותינו. כחלק מתפיסת השירות של TNT אקספרס, בחרנו להעביר נושא זה לטיפולנו הישיר, אשר מקנה לנו את היכולות לפקח, להוביל ולייעל את מערך עמילות המכס עבור לקוחותינו".