TNT אקספרס: גידול של 30% בהיקפי המשלוחים לקראת חג המולד והשנה האזרחית החדשה

בתקופה זו של השנה נשלחות עשרות אלפי מתנות.80% מהמשלוחים הם של תיבות פרי הדר; 75% מהמשלוחים מיועדים לאירופה ולארה"ב


00:00 ,17.11.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

בתקופה זו של השנה נשלחות עשרות אלפי מתנות.80% מהמשלוחים הם של תיבות פרי הדר; 75% מהמשלוחים מיועדים לאירופה ולארה"ב.
 
התקופה שבין חג ההודיה וחג המולד היוותה מאז ומתמיד את אחד מהשיאים השנתיים בתחום משלוחי האקספרס מישראל לחו"ל. תקופה זו מעודדת מנהלים של חברות ועסקים בישראל, בעלי פעילות עסקית בחו"ל, לחזק את קשריהם העסקיים עם ספקיהם/לקוחותיהם היהודיים ונציגותיהם בחו"ל. מדובר בגידול של כ- 30% בהיקפי משלוחי האקספרס, בקרב חברות ישראליות, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. חברת השילוח TNT אקספרס ישראל, המובילה במשלוחי המתנות מהשוק הישראלי לאירופה, כבר מדווחת על הזמנות של אלפי מתנות שיישלחו השנה לחו"ל.
 
לדברי, אודי כספי, מנכ"ל TNTאקספרס, "בתקופה זאת של השנה אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם חברת חבילות השי מהגדולות בישראל "מטעי בן עזר" ושולחים מדי יום חבילות אישיות לחג בעלות "אופי ישראלי", הכוללות תיבות פרי הדר, חבילות ממתקים, יינו תוצרת ישראל וכרטיסי ברכה אישיים". לדבריו, "TNT אקספרס פיתחה מיומנות בטיפול בכמויות ענק של משלוחים לחו"ל, באופן השומר על שלמות התכולה ואיכותה". כספי מוסיף כי החברה ערוכה היטב, במיוחד בתקופה זו של השנה, בה קיים עומס כללי במערכות בחו"ל לקראת חג המולד, לעמידה בזמנים ודיוק.
 
ע"פ הנתונים של TNT אקספרס ישראל, קרוב ל- 80% מהמתנות שישלחו השנה מישראל לחו"ל כמתנות לחג המולד, יהיו תיבות התפוזים ופרי ההדר המסורתיות. בחברה מציינים כי בתקופה זאת של השנה נרשם גידול של כ- 25% במספר ההזמנות לתיבות פרי הדר הנתפסים עדיין בעולם כמוצר המזוהה ביותר עם ישראל. לדברי כספי, "היעדים העיקריים הינם אירופה ארה"ב, אליהם מנותבים למעלה מ- 75% מהחבילות.