חברת השילוח הבינלאומית יוצאת לרגל חגיגות ה-60 עם קמפיין שיווקי נרחב ומקיימת צעדה שנתית כחלק מפעילותה למען הקהילה
חברת השילוח הבינלאומית TNT Express חוגגת 60 שנה להיווסדה בסימן הצלחות עסקיות ואחריות חברתית בכל העולם. בארץ, יוצאת החברה בקמפיין שיווקי נרחב, דיוור ישיר ללקוחות ומקיימת את הצעדה השנתית, כחלק מפעילותה למען הקהילה.
TNT Express ישראל חוגגת 60 שנה ליסוד חברת האם בהשקת קמפיין דיוור ישיר-אינטרנטי ללקוחותיה הקיימים והפוטנציאליים. החברה מדווחת על הישגיה בישראל, התרחבות החברה ועל צעדיה העתידיים בתחום תוך הקפדה על שימור הסביבה ותרומה לקהילה.
TNT העולמית נמצאת בתהליך התרחבות מואץ בפעילותה במזרח התיכון ובאסיה, בעקבות דרישה גוברת לשירותיה. נתוני הרבעון הראשון לשנה זו מראים התרחבות ניכרת בפעילות וגידול בהכנסות האקספרס של 30.5%. הסניף הישראלי של TNT צפוי לסיים את השנה בגידול פעילות דו-ספרתי.
לדברי אודי כספי, מנכ"ל TNT Express ישראל: "פעילות היבוא והיצוא המוגברת, כפי שהתפרסם לאחרונה על ידי התאחדות התעשיינים ומכון היצוא, הינה רוח גבית עבור תחום השילוח. צפינו מגמות אלה מראש ונערכנו בהתאם – הן בארגון ולוגיסטיקה והן בקליטת כוח אדם. אנו צפויים לסיים שנה זו עם גידול משמעותי בהכנסות ורווחיות."
TNT Express חוגגת 60 שנה
חברת השילוח הבינלאומית יוצאת לרגל חגיגות ה-60 עם קמפיין שיווקי נרחב ומקיימת צעדה שנתית כחלק מפעילותה למען הקהילה
00:00 ,10.05.2006
עשוי לעניין אותך
09.05.2006
תוצאות הרבעון הראשון ל-TNT: הכנסות האקספרס עלו ב-30.5%
09.05.2006
איגוד המשתמשים מתנגד לכוונת מארסק לגבות 50$ על עדכוני ניירת להצהרת הטעינה
09.05.2006
עובדי נמל אשדוד שיבשו אתמול את העבודה בנמל
09.05.2006
מתהדקים הקשרים בין ישראל לקפריסין
09.05.2006
נשיא התאחדות התעשיינים: "על נמלי ישראל לקבוע מיידית מחירי מקסימום עד לקביעת מדיניות תעריפים חדשה"
09.05.2006
התעשיינים מודאגים מקצב נמוך של גידול היצוא ומהרעה ברווחיות היצוא