חברת השילוח הבינלאומית יוצאת לרגל חגיגות ה-60 עם קמפיין שיווקי נרחב ומקיימת צעדה שנתית כחלק מפעילותה למען הקהילה
חברת השילוח הבינלאומית TNT Express חוגגת 60 שנה להיווסדה בסימן הצלחות עסקיות ואחריות חברתית בכל העולם. בארץ, יוצאת החברה בקמפיין שיווקי נרחב, דיוור ישיר ללקוחות ומקיימת את הצעדה השנתית, כחלק מפעילותה למען הקהילה.
TNT Express ישראל חוגגת 60 שנה ליסוד חברת האם בהשקת קמפיין דיוור ישיר-אינטרנטי ללקוחותיה הקיימים והפוטנציאליים. החברה מדווחת על הישגיה בישראל, התרחבות החברה ועל צעדיה העתידיים בתחום תוך הקפדה על שימור הסביבה ותרומה לקהילה.
TNT העולמית נמצאת בתהליך התרחבות מואץ בפעילותה במזרח התיכון ובאסיה, בעקבות דרישה גוברת לשירותיה. נתוני הרבעון הראשון לשנה זו מראים התרחבות ניכרת בפעילות וגידול בהכנסות האקספרס של 30.5%. הסניף הישראלי של TNT צפוי לסיים את השנה בגידול פעילות דו-ספרתי.
לדברי אודי כספי, מנכ"ל TNT Express ישראל: "פעילות היבוא והיצוא המוגברת, כפי שהתפרסם לאחרונה על ידי התאחדות התעשיינים ומכון היצוא, הינה רוח גבית עבור תחום השילוח. צפינו מגמות אלה מראש ונערכנו בהתאם – הן בארגון ולוגיסטיקה והן בקליטת כוח אדם. אנו צפויים לסיים שנה זו עם גידול משמעותי בהכנסות ורווחיות."
TNT Express חוגגת 60 שנה
חברת השילוח הבינלאומית יוצאת לרגל חגיגות ה-60 עם קמפיין שיווקי נרחב ומקיימת צעדה שנתית כחלק מפעילותה למען הקהילה
00:00 ,10.05.2006
עשוי לעניין אותך
תוצאות הרבעון הראשון ל-TNT: הכנסות האקספרס עלו ב-30.5%
איגוד המשתמשים מתנגד לכוונת מארסק לגבות 50$ על עדכוני ניירת להצהרת הטעינה
עובדי נמל אשדוד שיבשו אתמול את העבודה בנמל
מתהדקים הקשרים בין ישראל לקפריסין
נשיא התאחדות התעשיינים: "על נמלי ישראל לקבוע מיידית מחירי מקסימום עד לקביעת מדיניות תעריפים חדשה"
התעשיינים מודאגים מקצב נמוך של גידול היצוא ומהרעה ברווחיות היצוא