TNT EXPRESS תשקיע 14 מיליון יורו במרכז ההפצה הבינלאומי בהולנד

TNT Express, הספקית הבינלאומית של משלוחי אקספרס, הודיעה היום על השקעה של 14.3 מיליון יורו בתוכנית פיתוח לשדרוג והרחבת הקיבולת של מרכז ההפצה היבשתי בדיוהבן, הולנד


00:00 ,07.03.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

TNT Express, הספקית הבינלאומית של משלוחי אקספרס, הודיעה היום על השקעה של 14.3 מיליון יורו בתוכנית פיתוח לשדרוג והרחבת הקיבולת של מרכז ההפצה היבשתי בדיוהבן, הולנד.
 
התוכנית, שעתידה להסתיים באוקטובר 2005, כוללת: הרחבת אזור המיון והסינון מ- 16,500 מ"ר ל- 20,000 מ"ר, הכפלת קיבולת העבודה באזור המיון מ- 5,500 מוצרים לשעה ל- 11,000, הגדלת מספר עוגני הפריקה והטעינה מ- 80 ל- 116 ושדרוג המתקנים להנהלת החברה ולעובדים, לרבות, המשרדים, אזורי המנוחה וכיו"ב.
 
כריסטיאן דרנטן, מנכ"ל רשתות ההפצה של טי אן טי אספרס בעולם, "המדובר באחת מההשקעות המשמעותיות והחשובות ביותר של החברה בשנים האחרונות. אין ספק כי הגדלת נפח הפעילות ושדרוג המתקנים ברחבי אירופה, תאפשר לנו להשיג את היעד האסטרטגי ולשפר את מעמדנו כחברת השילוח המובילה באירופה".
 
לדברי, אודי כספי, מנכ"ל TNT Express Israel, "יישום תוכנית ההרחבה ישפר את שירות האקונומי אקספרס המתבסס על הפצה יבשתית ותאפשר ל- TNT EXPRESS ישראל לספק ללקוחותיה זמני מסירה משופרים יותר". לדבריו, שרות האקנומי אקספרס הינו ייחודי ל- TNT בישראל ומאפשר ללקוחות הישראליים פתרונות אקספרס חסכוניים בייבוא ובייצוא מישראל ולישראל".