Swiss WorldCargo תרחיב את צי מטוסי המטען שלה עם 2 מטוסי איירבוס נוספים

המטוסים ייכנסו לשירות כבר בחורף הקרוב. המטוסים יחליפו מטוסים חכורים בקו למזרח ומערב אפריקה וישמשו לשיפור לוחות הזמנים של החברה


00:00 ,22.06.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

המטוסים ייכנסו לשירות כבר בחורף הקרוב. המטוסים יחליפו מטוסים חכורים בקו למזרח ומערב אפריקה וישמשו לשיפור לוחות הזמנים של החברה
 
חברת SWISS תרחיב את צי מטוסי המטען שלה עם שני מטוסי איירבוס מדגם A330-200 אשר ייכנסו לשירות בחורף הבא. המטוסים, שיכולים להיהפך למטוסי נוסעים בעלי 42 מקומות ישיבה במחלקת עסקים ו-187 מקומות במחלקת תיירים, יחליפו מטוסים חכורים בקווי מזרח ומערב אפריקה וישמשו לשיפור לוחות הזמנים במסלולים בין- יבשתיים.
 
החברה אשר התחייבה לגדול תוסיף שני מטוסי איירבוס A330-200 לצי המטוסים שלה, אשר ייכנסו לפעולה כבר בחורף הקרוב. חברת לופטהנזה מסכימה למהלך וחברי ההנהלה כבר נתנו את אישורם. גורמים התומכים בהחלטה זו הם מספר הנוסעים הרב שהמטוסים יכולים להכיל כמו גם הדרישה הגדולה לשירות יומי במספר גדל והולך.
 
כריסטופר פרנץ, מנכ"ל SWISS, ציין כי "החברה רוצה לגדול צעד אחר צעד. החברה מחזקת כרגע את איכות המסלולים שלה, ובנוסף, מטוסים אלה יוסיפו 150 מקומות עבודה עבור צוותי אוויר וכך לא נצטרך לקצץ בכוח אדם. משמעות  נוספת היא כי לקראת סוף הקיץ נתחיל לגייס דיילים ודיילות אוויר חדשים".
 
חברת SWISS תקבל את מטוס האיירבוס הראשון באמצע נובמבר. הוא ייכנס לפעולה בטיסות למאלאבו, דואלה, ניירובי ועוד.
 
המטוס השני יגיע בדצמבר ויוסיף קיבולת נפח לקווים קיימים, מה שאומר גם כי טיסות מציריך לניו יורק ומציריך למיאמי ייצאו פעם ביום.
 
תוספת שני המטוסים תעלה את מטוסי ה-Long Haul של החברה ל-21 מטוסים, המורכב מ-9 מטוסים מדגם A340-300, ו-11 מטוסים מדגם A330-200.