Panalpina מדווחת על תוצאות טובות במחצית הראשונה של 2003

Panalpina מדווחת על תוצאות כלכליות טובות למחצית הראשונה של 2003, הכוללות הכנסה נטו של 50.9 מיליון פרנקים שוויצרים וזאת למרות שבשנה זו לא נצפו סימני התאוששות כלכלית ושערי המטבע פעלו לרעתה


00:00 ,23.10.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
Panalpina מדווחת על תוצאות כלכליות טובות למחצית הראשונה של 2003, הכוללות הכנסה נטו של 50.9 מיליון פרנקים שוויצרים וזאת למרות שבשנה זו לא נצפו סימני התאוששות כלכלית ושערי המטבע פעלו לרעתה.

מר ברונו סידלר, יו"ר קבוצת Panalpina, אומר כי הכיוון של ההתפתחות הכלכלית תואמת את הציפיות של החברה, ומציין כי ישנה התעוררות בעסקים בצפון ודרום אמריקה בעוד שבאירופה לא. לעומת זאת באסיה העסקים ממשיכים לשגשג. התוצאות של המחצית הראשונה של השנה הושפעו מהעליה בדמי ההובלה הימית ומירידת ערכו של הדולר לעומת הפרנק השוויצרי. בדרום אמריקה היתה פגיעה של המצב הפוליטי בעסקים, ובעיקר בונצואלה. עוד הוסיף כי הוא מצפה שגם התוצאות של כל השנה יהיו דומות לאלו של שנת 2002.

בתקופת המצויינת בדוח, חברת Panalpina הרחיבה את הקיבולת שלה בשילוח האווירי והימי, אותם היא מנהלת באמצעות החברות הבנות ASB ועל פי ההודעה, Panalpina כבשה את המקום ה- 1 באירופה בשוק השילוח האווירי שבו הגיעה המחזור הכללי לכדי 771.5 מיליון פרנקים שוויצרים, שהם כ- 569 מיליון דולר.

עוד נמסר כי בפריסה העולמית של החברה, הגיע היקף פעילותה של הקבוצה לכדי 1.6 מיליארד פרנקים שוויצרים, שהם כ- 1.18 מיליארד דולרים אמריקאיים, עובדה שמציבה אותה, על פי הודעתם, במקום השני בהובלת מטעני אוויר מקרב חברות השילוח והלוגיסטיקה, כשהיא חולשת על 6.2% מכלל השוק של מטעני אוויר.


קבוצת Panalpina השוויצרית הינה אחת מהחברות המובילות בעולם בשרותי שילוח בינ"ל ולוגיסטיקה, מתמחה במשלוחי אוויר בטיסות בין יבשתיות ומשלוחים ימיים בשילוב פתרונות לוגיסטיים בשינוע מטענים.

קבוצת Panalpina מיוצגת בישראל על ידי קבוצת עמית לוגיסטיקה בינלאומית.