NEWLOG שינעה הבוקר את רכבי המשלחת הישראלית בראלי "פאריס – דאקר"

חברת NEWLOG מעניקה את השרותים הלוגיסטים למסע הראלי "פאריס דאקר" שייחל בתחילת ינואר 2004. גברת נעמי שפיגלשטיין, מנהלת התקשורת השיווקית בחברת ניולוג, מציינת כי במסגרת השירות הלוגיסטי המלא שהחברה מעניקה לארוע,


00:00 ,11.12.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
חברת NEWLOG מעניקה את השרותים הלוגיסטים למסע הראלי "פאריס דאקר" שייחל בתחילת ינואר 2004. גברת נעמי שפיגלשטיין, מנהלת התקשורת השיווקית בחברת ניולוג, מציינת כי במסגרת השירות הלוגיסטי המלא שהחברה מעניקה לארוע, דואגת החברה לעמידה בלו"ז וקבלת אישורים מתאימים בצרפת.

היום בשעות הצהריים יצאו הג'יפים הישראלים את המדינה, לכיוון אירופה, לתחילת המירוץ היוקרתי מפריז לדאקר.

במסגרת שירות הטריילרים של ניולוג, הנקרא Fast Europe, אתמול בשעות הערב המאוחרות הועמסו הגיפים של המשלחת הישראלית על ניגרר של חברתNEWLOG שהועמס על מעבורת של חברת Salamis בנמל חיפה. משם המעבורת מפליגה עד לנמל פיראוס.

במסגרת הטיפול הלוגיסטי המלא שמעניקה חברת ניולוג, יועברו הג'יפים מנמל פיראוס בנסיעה עד לנמל פאטרס ביוון, ומפאטרס יועברו לאיטליה באונייה (לאנקונה או לוונציה) ומשם יועברו ויגיעו ביום שני 15/12 למרסיי. במארסיי יתנהלו ההכנות של הכנת הג'יפים למסע ומשם יועברו למקום הכינוס ליד פאריז, לצורך המסע

"פאריס – דקאר" הינו מסע הסיבולת המדברי הקשה והמפורסם ביותר בעולם, המתקיים מדי שנה, בחודש ינואר, מזה 24 שנים, במשך 19 ימים רצופים על פני מסלול חוצה מדינות באזורים מדבריים שונים בעולם. שני הצוותים הישראלים המשתתפים במרוץ סיימו בימים אלו את שלבי ההכנות והאימונים האחרונים לקראת מסע מפרך זה.