Menlo תפיץ את מטעני China Southern בצפון אמריקה

חברת Menlo Worldwide חתמה במהלך השבוע שעבר על הסכם ראשון מסוגו, עם חברת התעופה השנייה בגודלה בסין – China Southern, אשר במסגרתו תבצע חברת Menlo את הפצת המטענים המגיעים באמצעות מטוסיה של חברת התעופה הסינית לנמל התעופה


00:00 ,07.09.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
חברת Menlo Worldwide חתמה במהלך השבוע שעבר על הסכם ראשון מסוגו, עם חברת התעופה השנייה בגודלה בסין – China Southern, אשר במסגרתו תבצע חברת Menlo את הפצת המטענים המגיעים באמצעות מטוסיה של חברת התעופה הסינית לנמל התעופה O’HARE בשיקגו, לכל היעדים בצפון אמריקה.

חברת התעופה הסינית, הפועלת מהעיר הסינית Guangzhou, מפעילה כיום שני מטוסי מטען רחבי גוף מדגם 747-400. אחד מהמטוסים הללו מבצע פעמיים בשבוע טיסת מטען בנתיב Shenzhen, Shanghai, Chicago.

מר ויינבוים, נשיא חברת מליליין המשמשת כנציגת Menlo בישראל, אמר כי כניסתה של חברת Menlo למגזר הפצת הסחורות בצפון אמריקה, למטענים בעלי רגישות רבה למועדי המסירה (Time Sensitive), יהווה נדבך בעל חשיבות לוגיסטית בלתי מעורערת עבור יצואנים ישראליים המייצאים ליבשת הצפון אמריקאית.

" היצואנים הישראליים המבקשים לשלוח משלוחיהם ליעדים בצפון אמריקה יכולים לנתב מטענים המיועדים לאותם לקוחות באמצעות מערך השרות הגלובלי המשולב של חברת "מליליין" עם חברת Menlo, ולהיות שקטים כי מועדי המסירה ללקוחות יישמרו כנדרש ", סיכם מר ויינבוים.

מליליין הינה חברת שילוח מהוותיקות בישראל, המתמחה בהובלה ימית ואווירית, עוסקת גם בעמילות מכס ולוגיסטיקה ומעסיקה למעלה מ- 60 עובדים בענף השילוח הבינלאומי. לחברה סניפים בחיפה, אשדוד ולוד.