Menlo פיתחה והחלה בשיווק תוכנה לוגיסטית ללקוחות עצמאיים

Menlo Worldwide Technologies, חברת הבת של Menlo Worldwide, הודיעה על פיתוחה ותחילת שיווקה של תוכנת מדף לוגיסטית אשר פותחה במיוחד בעבור חברות המבקשות לנהל באופן עצמאי את המערך הלוגיסטי שלהן


00:00 ,29.09.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
Menlo Worldwide Technologies, חברת הבת של Menlo Worldwide, הודיעה על פיתוחה ותחילת שיווקה של תוכנת מדף לוגיסטית אשר פותחה במיוחד בעבור חברות המבקשות לנהל באופן עצמאי את המערך הלוגיסטי שלהן.

מחברת "מליליין" בע"מ, המייצגת בישראל את חברת Menlo, נמסר כי זו הפעם הראשונה שחברה גלובלית העוסקת ביישומים לוגיסטיים נכנסה לפיתוח ושיווק תוכנות מחשב לציבור לקוחותיה.

מר אסף וינבוים, מנכ"ל "מליליין" בע"מ , הסביר כי התוכנה הלוגיסטית החדשה, המשווקת תחת השם Menlo Direct-Tech, מציעה ללקוחות מערכת לניהול שרשרת לוגיסטית, מחסנים, ניהול הזמנות והובלה יבשתית ופנימית, לרבות יישומים לוגיסטיים.

לדבריו, התוכנה פותחה כתשובה לפניות חוזרות ונשנות אותן קיבלה החברה ממגוון רחב של לקוחות אשר בקשו לאמץ את הפתרונות הלוגיסטיים של Menlo אולם מעדיפים להפעיל את המערכים הלוגיסטיים באופן עצמאי ללא תמיכה חיצונית.

עוד נמסר כי שיווק המערכת מתבצע, בשלב הראשון, בצפון אמריקה שם זוהתה רמת ביקוש גבוהה למוצר ולאחר מכן מתכוונת החברה להחדירו גם למדינות אירופה , המזרח התיכון ואסיה. להערכת מר וינבוים, גם ישראל תיכלל, תוך פרק זמן קצר, ברשימת המדינות בהן עומדת חברת Menlo לשווק את התוכנה.