Menlo זוכה בפרסים והערכות בגין איכות שירותי הלוגיסטיקה

חברת הבת Menlo Worldwide forwarding, של חברת Menlo Worldwide האמריקאית, זכתה לאחרונה בהוקרה על פעילותה במגזר השילוח והלוגיסטיקה עת קבלה את הערכתה של הנהלת חברת Roche Colorado וזכתה בתואר- Vendor Of The Year For Service , ספק השירותים של השנה


00:00 ,18.09.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
חברת הבת Menlo Worldwide forwarding, של חברת Menlo Worldwide האמריקאית, זכתה לאחרונה בהוקרה על פעילותה במגזר השילוח והלוגיסטיקה עת קבלה את הערכתה של הנהלת חברת Roche Colorado וזכתה בתואר- Vendor Of The Year For Service , ספק השירותים של השנה.

חברת Roche Colorado, אשר העניקה את הפרס הינה חברת בת של ענק התרופות והציוד הדיאגנוסטי Hoffman La-Roche. Roche נמקה את החלטתה ביצירתיות, בגמישות וביעילות בה מספקת חברת Menlo את שירותיה לחברה ובעיקר את יכולת עמידתה בלוחות זמנים ולמועדי אספקה צפופים בפרישה גיאוגרפית רחבה,לאותם מוצרים אשר לגביהם מועדי המסירה קריטיים, בשל היותם רגישים לשינויי טמפרטורה.

מר שמעון ויינבוים נשיא חברת "מליליין", המייצגת בישראל את חברת Menlo Worldwide, מוסיף כי במקביל להערכה לה זכתה החברה בין ספקי השירות של חברת Roche , זכתה חברת Menlo Worldwide, זו השנה השנייה ברציפות, גם בציון לשבח, מהדרגה הראשונה, על ידי העיתון CIO Magazine המקיים מדי שנה תחרות בקרב חברות הפועלות במגזר השירותים העסקיים, תחת השם CIO 100 Award .

" ההוקרה לחברת Menlo ניתנה בשל מקוריותה הרבה בפיתוח מערך שירותים המתאים לדרישות הלקוח , על עמידתה בהתחייבויותיה כלפי הלקוחות אותן שירתה החברה במהלך השנה האחרונה ועל טיב מערכת היחסים אתה יצרה עם חוג לקוחותיה ", הוסיף מר וינבוים.

מליליין הינה חברת שילוח מהוותיקות בישראל, המתמחה בהובלה ימית ואווירית, עוסקת גם בעמילות מכס ולוגיסטיקה ומעסיקה למעלה מ- 60 עובדים בענף השילוח הבינלאומי. לחברה סניפים בחיפה, אשדוד ולוד.