Menlo Worldwide צורפה למערך שיתוף הפעולה כנגד הטרור – C-TPAT

שמעון וייבויים: "שילובה של חברת הענק Menlo במערך המתגבש של המשרד הפדראלי לבטחון פנים יהווה מנוף לשיפור ושדרוג השרשרת הלוגיסטית עבור לקוחותיה של חברת "מליליין" אשר שולבה במהלך 2003 מערכתית ומחשובית לתוך המרקם הגלובלי של Menlo"


00:00 ,12.02.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
חברת הלוגיסטיקה הגלובלית Menlo Worldwide, המתמחה בשינוע מטענים מורכבים ושירותי ערך מוסף לוגיסטיים, אושרה על ידי המשרד הפדראלי לביטחון פנים ואבטחת הגבולות כחברה מלאה בתוכנית ההגנה הגלובלית למלחמה בטרור C-TPAT (בשמו המלא: Customs Trade Partnership Against Terrorism) בקטגוריות של NVOCC, Air Consolidators, Ocean Transport Intermediary.

שמעון ויינבויים, נשיא חברת מליליין המייצגת את Menlo בישראל, ציין כי החברה כבר אושרה כחברה בתכנית בעבר, אולם בקטגורית סוכן מכס בלבד. לדבריו, האישור הנוכחי מרחיב באופן חסר תקדים את יכולותיה של החברה כלפי מערכי היבוא והיצוא של ארה"ב.

עוד ציין כי תהליך קבלת אישור C-PTAT היה ארוך ומייגע ובמסגרתו נדרשה החברה לעמוד בשורה ארוכה של בחינות, שכללו בין השאר בחינת פרופיל הביטחון ובחינה מדוקדקת של מערך האבטחה של החברה, לרבות אבטחה פיזית, נוהלי אבטחת מידע ומניעת חדירות למערך המידע, בחינת נוהל הגשת מצהרים ובקרה פנימית של העברת המידע הפנים ארגוני, בדיקת פרופיל עובדי החברה, לרבות מערך ההדרכה.

לדבריו, כניסתה של חברת Menlo Worldwide למערך ה – C-TPAT מאפשר לציבור לקוחותיה של החברה להנות מהקלות משמעותיות בכניסת וביציאת סחורות מארה"ב.

"שילובה של חברת הענק Menlo במערך המתגבש של המשרד הפדראלי לבטחון פנים יהווה מנוף לשיפור ושדרוג השרשרת הלוגיסטית עבור לקוחותיה של חברת "מליליין" אשר שולבה במהלך 2003 מערכתית ומחשובית לתוך המרקם הגלובלי של Menlo", אמר שמעון וינבויים.