Menlo Worldwide מגבירה את מעורבותה בשוק הלוגיסטי בסין

חברת הלוגיסטיקה הגלובלית Menlo Worldwide עומדת בפני פתיחתו של עידן לוגיסטי חדש שבמסגרתו תחבור החברה, בהסכם אסטרטגי, עם החברה הסינית Guangdong Postal Logistics


00:00 ,29.02.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
שמעון ויינבוים: "בזכות ההחלטה להרחיב את מגוון השירותים של Menlo בסין יוכלו, תוך זמן קצר, מגזרי היבוא והיצוא הישראליים להנות משורה רחבה של שירותים לוגיסטיים בסין"

חברת הלוגיסטיקה הגלובלית Menlo Worldwide עומדת בפני פתיחתו של עידן לוגיסטי חדש שבמסגרתו תחבור החברה, בהסכם אסטרטגי, עם החברה הסינית Guangdong Postal Logistics. שתי החברות חתמו לאחרונה, בראשי תיבות, על הצהרת כוונות משותפת אשר תאפשר שיתוף פעולה לוגיסטי בדרום סין ובעולם כולו. ההסכם המלא ייחתם במהלך חודש מרץ.

במסגרת ההסכם תענקנה שתי החברות, באופן הדדי, גישה חופשית למערכות המחשב של שתי החברות, דבר אשר יהווה יתרון משמעותי בעיקר לחברה הסינית אשר תוכל להציע ללקוחותיה, באמצעות התשתיות הלוגיסטיות של Menlo , שירות חובק עולם מחד ולחברת Menlo גישה חופשית למערכות ההפצה והאיסוף של החברה הסינית באזור התעשייתי הגדול ביותר בסין.

נשיא חברת Menlo ציין בטקס החתימה כי החבירה הלוגיסטית לגורם לוגיסטי סיני, פותחת בפני חברת Menlo אופק בלתי נדלה של אפשרויות לוגיסטיות לטובת החברה בכלל וציבור לקוחותיה בפרט.

מר שמעון ויינבוים נשיא חברת "מליליין", המייצגת בישראל את Menlo, הבהיר כי עצם החבירה בין שני הגופים, מהווה מצב של WIN WIN עבור החברות השווקים והלקוחות הרבים אותם הן משרתות. "היכולות הלוגיסטיות המשותפות של שתי החברות, מהוות למעשה תשתית אשר תאפשר צרוף לוגיסטי מנצח המעניק ללקוחות שתי החברות, בעולם כולו, לרבות למשק הישראלי, יכולות לוגיסטיות מוכחות הפועלות במרחב גיאוגרפי רחב ביותר ובעיקר בשווקים המתפתחים של דרום סין וזאת לצד יכולות מחשוביות ופתרונות לוגיסטיים, בעלי ניסיון מוכח של חברת Menlo", הוסיף.

מר ויינבוים הדגיש כי כניסתה של חברת Menlo Worldwide לשוק הסיני בכלל ולמרחב התעשייתי של דרום סין בפרט תהווה לא רק צעד משמעותי עבור החברה ולקוחותיה בעולם אלא גם תהווה מנוף לשיפור ושדרוג השרשרת הלוגיסטית עבור לקוחותיה של חברת "מליליין", אשר שולבה מאז תחילת השנה מערכתית ומחשובית לתוך המרקם הגלובלי של Menlo.

"בזכות ההחלטה להרחיב את מגוון השירותים של Menlo בסין יוכלו, תוך זמן קצר, מגזרי היבוא והיצוא הישראליים להנות משורה רחבה של שירותים לוגיסטיים בסין", סיכם שמעון ויינבוים.