MENLO - הושקה תוכנה לניהול לוגיסטי מהמתקדמות בעולם

חברת Menlo Worldwide Technologies, מקבוצת הלוגיסטיקה והשילוח הבינלאומי Menlo Worldwide Forwarding, הודיעה במהלך סוף השבוע על השקת תוכנה לניהול אירועי מערכות לוגיסטיות, המעניקה לציבור המנהלים והמשתמשים, שקיפות מערכתית חסרת תקדים, לכל אורך השרשרת הלוגיסטית


00:00 ,20.07.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
חברת Menlo Worldwide Technologies, מקבוצת הלוגיסטיקה והשילוח הבינלאומי Menlo Worldwide Forwarding, הודיעה במהלך סוף השבוע על השקת תוכנה לניהול אירועי מערכות לוגיסטיות, המעניקה לציבור המנהלים והמשתמשים, שקיפות מערכתית חסרת תקדים, לכל אורך השרשרת הלוגיסטית.

התוכנה החדשה, המכונה " MENLO VIEW ", מציעה למשתמש יישום שליטה גלובלי באמצעות רשת האינטרנט המאפשרת שקיפות בזמן אמת, מקצה האחד של המערכת עד לקצה הסופי, ללא כל צורך בהגשת שאילתות נפרדות לכל חוליה או תתי חוליות.

הערך המוסף העיקרי של המערכת החדשה הוא יכולתה לבצע בקרה עצמית על כל חוליה ולאתר בעיות או אפילו לצפות בעיות קרובות. במקרה שבו איתרה המערכת בעיה מערכתית, היא מסוגלת להגיש התראה, בזמן אמת, לא רק לדרגי הניהול השונים אלא גם ללקוחות. ההתראות, יכולות להישלח לדרגי הניהול באמצעים מגוונים כמו : איתורית, טלפון סלולרי, פקס או דואר אלקטרוני.

כידוע, חברת Menlo מיוצגת בישראל על ידי חברת השילוח "מליליין" בע"מ.

מחברת מליליין נמסר כי במסגרת הידוק הקשרים המערכתיים והממוחשבים בין חברת Menlo העולמית וחברת "מליליין", יכולים לקוחותיה של "מליליין" להנות גם הם ממערכות המחשוב המתקדמות של חברת Menlo הפרושות על פני ברחבי העולם והמאפשרות ללקוח הישראלי קבלת מידע זמין לגבי המטען.

אודות מליליין :
מליליין הינה חברת שילוח מובילה מהוותיקות בישראל, המתמחה בהובלה ימית ואווירית, עוסקת גם בעמילות מכס ולוגיסטיקה ומעסיקה למעלה מ 60 עובדים מיומנים בענף השילוח הבינלאומי. לחברה סניפים בחיפה, אשדוד ולוד. החברה מייצגת בישראל את חברת השילוח הגלובלית Menlo Worldwide.

אודות Menlo Worldwide :
חברת מנלו היא בעלת ניסיון של יותר מ 55 שנים בענף שילוח המטענים האווירי. יש לה מעל 600 סניפים בלמעלה מ 200 מדינות ומעסיקה למעלה מ 15,000 עובדים. שטחי אכסון מטענים שבבעלותה הם למעלה מ930,000 מ"ר. שירותי החברה כוללים שירותי שילוח אווירי בלמעלה מ 200 מדינות, שירותי שילוח ימי LCL, FCL, וצ'רטרים, שירותי עמילות מכס, ניהול פרוייקטים, לוגיסטיקה, פתרונות לתחום המסחר והשילוח.