Kuehne & Nagel - תוצאות טובות במחצית הראשונה של 2003

חברת Kuehne & Nagel מדווחת על תוצאות כספיות טובות במחצית הראשונה של 2003. על פי הודעת החברה דווח על שיפור ברווחיות נטו של 11.8%. הכנסות הנטו של החברה, במחצית הראשונה של השנה, הסתכמו ב- 82.2 מיליון פרנקים


00:00 ,29.07.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
חברת Kuehne & Nagel מדווחת על תוצאות כספיות טובות במחצית הראשונה של 2003. על פי הודעת החברה דווח על שיפור ברווחיות נטו של 11.8%.

הכנסות הנטו של החברה, במחצית הראשונה של השנה, הסתכמו ב- 82.2 מיליון פרנקים שוויצרים, שזהו שיפור של 11.8% לעומת התוצאות הכספיות בתקופה המקבילה אשתקד. המחזור כולו גדל ב- 6.6% והגיע לכ- 4,507.2 מיליון פרנקים שוויצרים.
ההוצאות התפעוליות ירדו ב- 3.3%, ביחס בתקופה המקבילה אשתקד והגיעו לכ-144.6 מיליון פרנקים שוויצרים, וזאת בגלל הפרשים בשערי המטבע.

מר קלאוס הרמס, מנכ"ל בחברת Kuehne & Nagel International AG מסר כי בחברה מרוצים מאד מהתוצאות הכספיות שהתקבלו למרות תנאי השוק התחרותיים, שהתבטאו במחירי הובלה בלתי יציבים ובמחסור בנפח הובלה. עוד מציינת ההודעה את התוצאות הטובות שהושגו ביחידה של החברה העוסקת בשילוח הבינלאומי. הרווח ברוטו ביחידה זו השתפר ב-7.4% בהשוואה לשנה הקודמת (מבלי לקחת בחשבון את הפרשי שערי המטבע שהתבטאו ב-16.4%). התוצאות התפעוליות עלו ב-3.6% והגיעו לכ-122.5 מיליוני פרנקים שוויצרים.

בהובלה ימית, חרף העליה שנרשמה בנפח ההובלות בכ- 20%, הרווח התפעולי קטן עקב עליה ברמת ההוצאות, ונרשמה ירידה של 6.8% ביחס לתקופה המקבילה מהשנה הקודמת. אך למרות כל זאת, החברה רשמה לזכותה רווח תפעולי של כ- 70.1 מיליון פרנקים שוויצרים וההובלה הימית נחשבת על כן לחלק העסקי החזק של החברה.

בהובלה האווירית הושג שיפור משמעותי בתוצאות. דרך עליה בנפח ההובלה והוצאות ניהול אפקטיביות התוצאות התפעוליות עלו ב-21.4% לעומת השנה הקודמת והגיעו לכ-41.4 מיליון פרנקים שוויצריים.

התוצאות התפעוליות של המחלקה הלוגיסטית, שהתבטאו בחוזים לוגיסטיים, רשמו ירידה של כ- 29.9% ביחס לשנה הקודמת, והגיעו לכ-13.1 מיליון פרנקים שוויצרים. בכל מקרה, השיפור בתוצאות הרבעון השני של השנה סימנו מגמה בכיוון חיובי של התפתחות. בארה"ב ננקטו פעולות של רענון שהביאו ליציבות בשוק. בכדי לייצב את מקומה בשוק האירופי חברת Kuehne & Nagel השקיעה בפיתוח תוכנה בטכנולוגית IT, המבטיחה שרותי אינפורמציה אטרקטיביים ללקוחותיה.

מר קלאוס מייקל, יו"ר Kuehne & Nagel International AG, ציין כי ההתמקדות במתן שרות טוב ויעיל ללקוחות, התפור על פי מידתם ובנוי במדויק על פי דרישתם, וכן היכולת של החברה להתאים עצמה במהירות לתנאי שוק חדשים הביאה את התוצאות הטובות של המחצית הראשונה של שנת 2003.

אודות Kuehne & Nagel
לחברת Kuehne & Nagel יותר מ- 17,500 מועסקים ב- 600 אתרים בכ- 94 ארצות. Kuehne & Nagel פועלת בישראל תחת חברת הבת אמקס KN. אמקס KN מונה כיום 70 עובדים בחמישה סניפים, מתמחה במתן פתרונות לוגיסטיים כוללים של יצוא ויבוא אווירי וימי, שירותי עמילות מכס, ניהול מלא של שרשרת האספקה כולל מתן שירותי מיקור חוץ (outsourcing), אחסון, אריזה והפצה, שילוח תערוכות וטיפול בפרויקטים מיוחדים.