Kuehne & Nagel קיבלה היתר מסוג Class A בשנגחאי

ב-30 למרץ קיבלה חברת Kuehne & Nagel היתר מסוג Class A למשלחים בינלאומיים, מידי משרד הכלכלה הסיני, המאפשר לה לפעול בסין, תחת ההיתר של ה- Closer Economic Partnership Arrangement


00:00 ,19.04.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
ב-30 למרץ קיבלה חברת Kuehne & Nagel היתר מסוג Class A למשלחים בינלאומיים, מידי משרד הכלכלה הסיני, המאפשר לה לפעול בסין, תחת ההיתר של ה- Closer Economic Partnership Arrangement

עפ"י ההודעה, Kuehne & Nagel הינה הספק הלוגיסטי הבינלאומי הראשון הפועל בסין תחת ההיתר תוך שליטה של 100 אחוזים בחברות הבת שלו בשנגחאי. לפי ההיתר שהתקבל, לאחר 12 חודשי פעילות ההיתר יורחב גם לגבי כל הנציגויות של Kuehne & Nagel בסין, הממוקמות לאורך אזורי החופים.

מנהלה הכללי של Kuehne & Nagel, אנדי וובר, מוסר כי קבלת הרשיון הנ"ל מהווה ציון דרך בהתפתחותה העסקית של החברה בסין ובאזור אסיה פאסיפיק כולו. הדבר מתבטא בהגברת הפעילות והגמישות, אשר מייצב את מיקומה של החברה באזור ומאפשר לה להציע שרותים לוגיסטיים משולבים בעלי ערך מוסף גבוה יותר.

ההיתר החדש של Kuehne & Nagel יאפשר לה להציע שרותי שילוח בינלאומי ושרותים לוגיסטיים ישירים באויר בים וביבשה וכן שרותי מטען והצבת תערוכות כמו גם העברת חפצים אישיים ומטענים בשטעון. השרותים ניתנים גם לגבי פעילות של NVOCC, אחסנה, אריזה, הפצה והשילוח של סחורות, איחוד מטענים, שחרור מהמכס, בטוח וכן יעוץ בעניני שילוח בינלואמי.

Kuehne & Nagel התבססה בסין כבר בשנת 1979. החברה היתה מבין המשלחים הבינלאומיים הראשונים אשר פתחו משרדים בביג'ין. כיום החברה מספקת שרותים ב-12 אתרים ברחבי המדינה הכוללים את Beijing, Dalian, Fuzhou, Guangzhou, Nanjing, Ningbo, Qingdao, Shanghai, Shenzhen, Suzhou, Tianjin and Xiamen .

חברת Kuehne & Nagel פועלת בישראל תחת חברת הבת אמקס KN. אמקס KN מונה כיום 70 עובדים בחמישה סניפים, מתמחה במתן פתרונות לוגיסטיים כוללים של יצוא ויבוא אווירי וימי, שירותי עמילות מכס, ניהול מלא של שרשרת האספקה כולל מתן שירותי מיקור חוץ (outsourcing), אחסון, אריזה והפצה, שילוח תערוכות וטיפול בפרויקטים מיוחדים.