Kuehne + Nagel משיקה שירות גרופאג' פאן אירופאי יומי

הרשת תספק שירותי טעינה על בסיס יומי ל-38 מדינות ברחבי אירופה. החברה מציעה כעת זמני טרנזיט תחרותיים עבור מטען גרופאג' של עד 2.5 טון באזורי כיסוי מגוונים כגון מפורטוגל לאסטוניה ומנורבגיה לפולין


00:00 ,04.03.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

הרשת תספק שירותי טעינה על בסיס יומי ל-38 מדינות ברחבי אירופה. החברה מציעה כעת זמני טרנזיט תחרותיים עבור מטען גרופאג' של עד 2.5 טון באזורי כיסוי מגוונים כגון מפורטוגל לאסטוניה ומנורבגיה לפולין
 
לאחר שלב ניסוי מוצלח בן חודשיים חברת Kuehne + Nagel הכריזה אתמול באופן רשמי על הכנסת רשת הגרופאג' האירופאית שלה לפעולה. הרשת תספק שירותי טעינה על בסיס יומי ל-38 מדינות ברחבי אירופה.
 
הפעלת הרשת מבוססת על הפעלת Hub מרכזי בעיר הייגר (Haiger) בגרמניה ושבעה מרכזי Hub נוספים בברצלונה (ספרד), בירמינגהם (בריטניה), מילאנו (איטליה), מאלמו (שבדיה), פריז (צרפת), וורשה (פולין) ווינה (אוסטריה).
 
שירות יומי המחבר בין מרכזי הה-Hub הללו, בנוסף לחיבור בין מרכזים אלה ל-80 משרדים של חברת Kuehne+Nagel המחוברים לרשת, מבטיח כיסוי של 38 מדינות ברחבי אירופה.
 
מחברת הלוגיסטיקה נמסר כי כעת היא יכולה להציע זמני טרנזיט תחרותיים עבור מטען גרופאג' של עד 2.5 טון כשהיא מציעה אזורי כיסוי מפורטוגל לאסטוניה ומנורבגיה לפולין.
 
מחברת Kuehne + Nagel נמסר כי רשת איסוף והפצה ארצית מנוהלת על ידי משרדי החברה באותה מדינה, למעט ב-7 ארצות בהן חברת Kuehne + Nagel עובדת עם מובילי שוק מקומיים. מהחברה נמסר כי כל ההליכים מעובדים על ידי מערכות מידע (IT) של החברה המאפשרות רמות תפוקה גבוהות ומספקות ללקוחות שקיפות מרבית לגבי מיקום המטען באמצעות האינטרנט.
 
השירות החדש מציע בנוסף כלי חישוב וסימולציה שפותחו במיוחד עבור החברה ומספקים מידע מהיר בנושא Transit Time ותעריפים דבר העוזר ללקוחות למנף את הליך התכנון הלוגיסטי שלהם.
 
"השקת רשת הגרופאג' האירופאית שלנו מסמנת שלב משמעותי נוסף במסגרת האסטרטגיה האמביציוזית שלנו למצב את עצמנו בין מובילי השוק האירופאי בכל הקשור לתובלה יבשתית", אמר אוולד קייזר, חבר דירקטוריון Kuehne + Nagel העולמית האחראי על היחידה העסקית בכל הקשור ללוגיסטיקה יבשתית. "הרשת החדשה הוכיחה יציבות תפעולית ואנו מקווים כי היא תהווה השלמה לשאר תחומי העסקים שלנו, מה שיאפשר לנו לספק ללקוחות שלנו שירות מדלת אל דלת - והכל ממקור יחיד".