Kuehne & Nagel מרחיבה פעילותה בתחום הניהול הלוגיסטי של רכבים וחלקי חילוף

חברת Kuehne & Nagel רכשה בימים אלה את המחלקה ללוגיסטיקה בינלאומית של .CAT-Group הסכם הרכישה יכנס לתוקף החל מה-1 במרץ 2004. הפעילות הלוגיסטית העיקרית של המחלקה הנ"ל תתמקד בניהול הלוגיסטי של רכבים וחלקי חילוף


00:00 ,25.01.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
חברת Kuehne & Nagel רכשה בימים אלה את המחלקה ללוגיסטיקה בינלאומית של .CAT-Group הסכם הרכישה יכנס לתוקף החל מה-1 במרץ 2004. הפעילות הלוגיסטית העיקרית של המחלקה הנ"ל תתמקד בניהול הלוגיסטי של רכבים וחלקי חילוף.

הרכישה תאפשר ל- Kuehne & Nagel להרחיב את פעילותה בתחום השילוח הבינלאומי בעיקר בצרפת אבל גם בבלגיה ובמקסיקו. פעילות היחידה לשילוח בינלאומי של CAT-Group כוללת שילוח אוירי וימי, טיפול במכס וניהול פרוייקטים עסקיים. בין לקוחותיה נמצאת חברת רנו, ועוד חברות המספקות ציוד לחברות רכב אחרות.

עיקר פעילותה מתרכזת בשרותים לשוק הצרפתי – דבר שיאפשר לחברת Kuehne & Nagel להרחיב את פעילותה בשוק זה.

כחלק מההסכם, כ-80 מועסקים יועברו לחברות הבינלאומיות המתאימות של Kuehne & Nagel, כמו גם, בהסכמה עם הלקוחות, יועברו גם החוזים העסקיים הקיימים עמן.

Kuehne & Nagel תמיד התעניינה בחלק זה של תעשיית הרכב, וכפי שמציין מר Reinhard Lange, מנהל התפעול של המחלקה לשילוח בינלאומי וחבר במועצת המנהלים של Kuehne & Nagel International AG. , הרכישה של המחלקה ללוגיסטיקה בינלאומית של CAT-Group תאפשר לחברה להרחיב פעילותה בסקטור זה ולמצב את מקומה בשוק הצרפתי. הדבר יועיל לדבריו ללקוחות החברה להנות מהיתרון של המומחיות שלנו ומהרשת האינפורמציה הבינלאומית המתוחכמת.

העיסקה נתונה כעת לאישורה של הרשות להגבלים עיסקיים הצרפתית. שתי החברות הסכימו ביניהן לא לחשוף את מחיר העיסקה.


חברת Kuehne & Nagel פועלת בישראל תחת חברת הבת אמקס KN. אמקס KN מונה כיום 70 עובדים בחמישה סניפים, מתמחה במתן פתרונות לוגיסטיים כוללים של יצוא ויבוא אווירי וימי, שירותי עמילות מכס, ניהול מלא של שרשרת האספקה כולל מתן שירותי מיקור חוץ (outsourcing), אחסון, אריזה והפצה, שילוח תערוכות וטיפול בפרויקטים מיוחדים