Kuehne & Nagel מרחיבה פעילותה בגרמניה

חברת Kuehne & Nagel נכנסה לשיתוף פעולה הדוק ולשותפות עם חברת WM-Group, חברה מבוססת המוגדרת כ- medium-sized logistics company, הממוקמת ב- Bocholtשבגרמניה


00:00 ,25.11.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
חברת Kuehne & Nagel נכנסה לשיתוף פעולה הדוק ולשותפות עם חברת WM-Group, חברה מבוססת המוגדרת כ- medium-sized logistics company, הממוקמת ב- Bocholtשבגרמניה.

במסגרת ההסכם שנחתם בין החברות, חברת Kuehne & Nagel רכשה את הפעילות במסגרת החוזים הלוגיסטיים של WM-Group במזרח גרמניה. בעקבות הרכישה, המסופים הלוגיסטיים של WM-Group ב- Chemnitz וב- Leipzigיועברו לבעלות חברת Kuehne & Nagel החל מה-1 לינואר 2004 וישולבו בפעילות השוטפת של החברה באזור זה, וביחד עם האזורים האחרים ב- Berlin, Dresden ו- Erfurt יהוו רשת לוגיסטית מפותחת במזרח גרמניה.

כמו כן תתוגבר הפעילות של איחוד המטענים על ידי שיתוף הפעולה עם WM-Group אשר התחזקה עם רכישת 40% ממניות WM Cargonet GmbH & Co. KG, Bocholt על ידי Kuehne & Nagel. הפעילות של איחוד המטענים תורחב גם בגרמניה וגם באירופה כולה, למטענים מלאים וחלקיים הן במטעני אויר והן במטענים ימיים. ל- WM Cargonetשלוחות ב- Bocholt, Chemnitz, Duisburg ו- Leipzig.

מר Ewald Kaiser, מנהלה הכללי של Kohne & Nagel (AG & Co.) KG. מוסר כי השותפות עם WM-Group הינה צעד אסטרטגי נוסף בחיזוק ובפיתוח הפעילות של החוזים הלוגיסטיים ברחבי גרמניה ובמיוחד במזרח גרמניה, ומאפשרת לחברה לתת ללקוחות שרותים משופרים.

גם ב- WM-Group מרוצים משיתוף הפעולה הנ"ל, היות ושם רואים את החשיבות בעבודה משותפת עם חברה גדולה בעלת רשת בינלאומית כמו Kuehne & Nagel.

חברת Kuehne & Nagel פועלת בישראל תחת חברת הבת אמקס KN. אמקס KN מונה כיום 70 עובדים בחמישה סניפים, מתמחה במתן פתרונות לוגיסטיים כוללים של יצוא ויבוא אווירי וימי, שירותי עמילות מכס, ניהול מלא של שרשרת האספקה כולל מתן שירותי מיקור חוץ (outsourcing), אחסון, אריזה והפצה, שילוח תערוכות וטיפול בפרויקטים מיוחדים