Kuehne & Nagel מציגה תוצאות כלכליות טובות בתשעת חודשי 2003

חברת Kuehne & Nagel מציגה את תוצאותיה הכלכליות בתשעת חודשי 2003. על פי הנתונים, ההכנסה נטו בתשעת החודשים הראשונים של 2003 הגיעה לרמה של 133.6 מיליוני פרנקים שוויצרים, נתון המהווה שיפור של 23.2% לעומת השנה שעברה


00:00 ,27.10.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
חברת Kuehne & Nagel International AG מדווחת על עליה של 23.2% בהכנסות נטו

חברת Kuehne & Nagel מציגה את תוצאותיה הכלכליות בתשעת חודשי 2003. על פי הנתונים, ההכנסה נטו בתשעת החודשים הראשונים של 2003 הגיעה לרמה של 133.6 מיליוני פרנקים שוויצרים, נתון המהווה שיפור של 23.2% לעומת השנה שעברה.

בנוסף, המחזור הכספי גדל ב- 6.6% והגיע לכ- 6.94 מיליארד פרנקים שוויצרים. גם התוצאות התפעוליות, שהגיעו לכ- 230.7 מיליוני פרנק שוויצרים, היו ב- 3.3% יותר מאשר בשנה הקודמת (מבלי להתחשב בהשפעות השליליות של שערי המטבע היה הגידול גבוה ב-8.4% יותר מאשר בשנה הקודמת).

עוד מסרה החברה בהודעתה כי למרות מצבו של שוק המשלחים הבינלאומי, המתאפיין בתחרות קשה, חברת Kuehne & Nagel הגדילה את חלקה בשוק זה. הרווח הגולמי שלה בשוק זה השתפר ב- 6.9% בהשוואה לתקופה המקבילה בשנה שעברה. התוצאות התפעוליות גדלו ב- 4.9% והגיעו לכ- 193.7 מיליוני פרנקים שוויצרים.

בכל הקשור בהובלות ימיות, הרי שלמרות ירידה שולית והשפעה חזקה של שערי המטבע, חברת Kuehne & Nagel מדווחת על גידול משמעותי בנפח ההובלות. עיקר הגידול התבטא ביצוא מאזור האסיה-פאסיפיק שהגיע אל מעל לממוצע. עוד נמסר כי גם הפעילות באזור הטראנסאטלנטי הראתה תוצאות חיוביות והתפתחות חיובית שהיתה בניגוד לאופיו של השוק באזור זה.

הפעילות של החברה במשלוחי אוויר המשיכה, על פי ההודעה, להיות משביעת רצון. השימוש החדשני בטכנולוגית IT התקבלה באופן חיובי בשוק זה והביאה לגידול של 8% בפעילותה של Kuehne & Nagel במשלוחי האוויר. תרמה לכך העובדה שהחברה הביאה לכדי 15.0% שיפור בתוצאות התפעוליות.

התוצאות התפעוליות של יחידת Contract Logistics היו גבוהות מאשר בשנה הקודמת, והגיעו לכ-25.1 מליוני פרנקים שוויצרים – 8.2% שיפור. כל האזורים, כולל ארצות הברית, מילאו תפקיד חשוב בהתפתחות חיובית זו. לדעת החברה ההתמקדות בשרות איכותי, ניהול קפדני של ההוצאות והכנסות מפרוייקטים מיוחדים היו מהותיים בשיפור הכלכלי.

מר קלאוס הרמס, מנהל בכיר בחברת Kuehne & Nagel אמר כי תוצאות חיוביות אלה, לתשעת החודשים הראשונים של 2003, מהווים עדות מרשימה לחוזקה של Kuehne & Nagel ולאמינות המודל העיסקי שלה. "יכולתה הבינלאומית, הגמישות והמוכנות שלה ללכת לקראת הלקוחות במגוון השרותים הלוגיסטיים המשולבים שלה מאפשרים לה להתפתח ולגדול גם במצב של שוק קשה", סיכם.

חברת Kuehne & Nagel פועלת בישראל תחת חברת הבת אמקס KN. אמקס KN מונה כיום 70 עובדים בחמישה סניפים, מתמחה במתן פתרונות לוגיסטיים כוללים של יצוא ויבוא אווירי וימי, שירותי עמילות מכס, ניהול מלא של שרשרת האספקה כולל מתן שירותי מיקור חוץ (outsourcing), אחסון, אריזה והפצה, שילוח תערוכות וטיפול בפרויקטים מיוחדים.