Kuehne & Nagel מציגה גידול של 20.5% במחזור הכספי במחצית 2004

ב-26 ביולי התפרסמו התוצאות הכלכליות של Kuehne & Nagel International AG במחצית הראשונה של השנה. לפי הפרסום חלה עליה של 20.5% במחזור הכספי שהגיע לכ-5,430.2 מיליון פרנקים שוויצרים


00:00 ,28.07.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
Kuehne & Nagel מציגה עליה של 20.5% במחזור הכספי, במחצית הראשונה של 2004, שהגיע לכ-5,430.2 מיליון פרנקים שוויצרים. התוצאות התפעוליות הראו עליה של 36.9% בהשוואה עם התקופה המקבילה אשתקד, והרווח נטו הגיע לכ-95.9 מיליון פרנקים שוויצרים המהווים עליה של 16.7% לעומת תקופה מקבילה אשתקד.

בהודעת החברה נמסר כי ככל שהתנאים הכלכליים השתפרו, הרי שאת עיקר הגידול בתוצאות הכלכליות יש לייחס להתרחבות החברות הבינלאומיוות של Kuehne & Nagel International AG בעולם ואת התמקדותם בשווקים חדשים וביעילות פעילותם.

עוד פורסם כי המחלקה הלוגיסטית ים/אוויר תרמה משמעותית לשיפור התוצאות התפעוליות אשר השתפרו ב-27.1% לעומת התקופה המקבילה בשנה שעברה. Kuehne & Nagel הגדילה את נפח המטענים ששונעו בים ב-25%. תנועת המכולות לאסיה וממנה בלבד גדלה ביותר מ-40%. גם בקוי הסחר הטרנסאטלנטיים גדל נפח ההובלה ב-12% שזהו גידול גבוה מהממוצע בשוק.

ביצועיה של Kuehne & Nagel בתחום השילוח האווירי התבטאו במחצית הראשונה של שנת 2004 בגידול של 19.8% במחזור. תרמו לכך מאמצים שיווקיים וחדשניים שהתבססו על טכנולוגית ה-IT. התוצאות שהושגו היו מעל לממוצע בשוק בכל האזורים. עוד צויין כי שיתופי הפעולה עם מספר חברות תעופה הניבו תוצאות טובות ביותר. כמו כן הודגש כי ניהול יעיל ושיפורים יצירתיים תרמו לכך שהתוצאות התפעוליות גדלו ב-46.2%.

עוד נמסר כי דרישות השוק למציאת פתרונות לוגיסטיים בשילוח יבשתי והשילוב של פעילות החברה עם Pracht Spedition & Logistik GmbH led גרמו לגידול במחזור ובתוצאות התפעוליות בנושאי הלוגיסטיקה של הרכבות והתעבורה היבשתית. בהודעת החברה צויין כי הלקוחות קיבלו באהדה את העקרון האינטרמודלי ובחברה מצפים להגברת הפעילות היבשתית בעיקר בין מזרח ומערב אירופה.

בנוסף, חל גידול בחוזים לוגיסטיים ובצפון אמריקה התרכזה החברה במספר תעשיות. ניצול טוב של שטחי האיחסון באירופה, התרחבות פעילות ההפצה ויתרון במחיר תרמו גם הם לתוצאות הכלכליות הטובות ולהכפלת התוצאות התיפעוליות, נמסר.

מר קלאוס הרמס, מנכ"ל Kuehne & Nagel International AG מוסר כי התוצאות הטובות של המחצית הראשונה של השנה גורמים לו להיות אופטימי לגבי כל השנה. עוד הוא מוסיף כי הוא רואה בגלובליזציה של פעילות החברה יתרון שישפיע על ההתפתחות העיסקית ולכן הוא צפוה גידול נוסף במחצית השניה של השנה.


חברת Kuehne & Nagel פועלת בישראל תחת חברת הבת אמקס KN. אמקס KN מונה כיום 70 עובדים בחמישה סניפים, מתמחה במתן פתרונות לוגיסטיים כוללים של יצוא ויבוא אווירי וימי, שירותי עמילות מכס, ניהול מלא של שרשרת האספקה כולל מתן שירותי מיקור חוץ (outsourcing), אחסון, אריזה והפצה, שילוח תערוכות וטיפול בפרויקטים מיוחדים.