Kuehne + Nagel ישראל תנהל את המערך הלוגיסטי של אליאנס בישראל

החברה תנהל את מערך היצוא והיבוא של אליאנס במלואו במסגרתו תנהל עבור החברה מכרזים, תקיים בקרה על תשלומי משלוחים וכן תנהל את נושא השילוח


00:00 ,15.06.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה תנהל את מערך היצוא והיבוא של אליאנס במלואו במסגרתו תנהל עבור החברה מכרזים, תקיים בקרה על תשלומי משלוחים וכן תנהל את נושא השילוח
 
חברת השילוח והלוגיסטיקה Kuehne + Nagel ישראל נבחרה לאחרונה לנהל את המערך הלוגיסטי של חברת אליאנס שהינה בין היצואנים הגדולים בישראל עם פעילות של 14 אלף מכולות יצוא יבוא בשנה.
 
על פי ההסכם בין החברות נמסר כי חברת Kuehne + Nagel תנהל את מערך היצוא והיבוא של אליאנס במלואו. לצורך בניית הפתרון נערך ניתוח מפורט של התהליכים הלוגיסטיים באליאנס תוך שיתוף פעולה מלא של הנהלת ועובדי אליאנס. במסגרת הניתוח המערכתי זוהו והוגדרו כל התהליכים הקשורים לתהליך הלוגיסטי, ובסיומו נוצרה אינטגרציה פנים וחוץ ארגונית של התהליכים עד לכדי שידוך המידע בין מערכות Kuehne + Nagel ישראל למערכות התפעול והכספים של אליאנס, ואופטימיזציה של המערכות כולל בניית מערכת תכנון לפי אילוצים.
 
במסגרת ההסכם לניהול מלא של מערך השילוח והלוגיסטיקה של אליאנס התחייבה Kuehne + Nagel ישראל למתן שירותים לוגיסטיים מתקדמים כגון ניהול מכרזים, ניהול תעריפים ומכסות, בקרה על תשלומי משלוחים, ניהול השילוח, ניהול ספקי אליאנס וכן ניהול חוזי מלא.
 
יוסי כהן, מנכ"ל Kuehne + Nagel ישראל, ציין בסיפוק כי "הפרוייקט הנ"ל הינו חדשני ומאתגר שצפוי להצלחה רבה לאור השילוב של הניסיון בחברת Kuehne + Nagel ישראל, והרשת הבינלאומית המאפשרת לנו להציע את הפתרון האופטימלי לאורך כל שרשרת האספקה הלוגיסטית מקצה לקצה".
 
נציין כי חברת אליאנס היא מהחברות המובילות בעולם בתחום של צמיגים לתעשייה החקלאית ולתעשיית הרכב.

 

מחברת Kuehne + Nagel ישראל ביקשו לציין כי בהיבטים המשפטיים של ההסכם טיפל עו"ד רועי גלעד ממשרד גרוסמן ושות'.