Kuehne + Nagel ישראל הקימה מחלקת תערוכות וארועים

חברת Kuehne + Nagel ישראל הקימה לאחרונה מחלקת תערוכות ואירועים – K+N EXPO ישראל. באופן טבעי, המחלקה החדשה תייצג באופן רשמי ובלעדי את מחלקת התערוכות העולמית של Kuehne + Nagel, בישראל


00:00 ,29.12.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת Kuehne + Nagel ישראל הקימה לאחרונה מחלקת תערוכות ואירועים – K+N EXPO ישראל. באופן טבעי, המחלקה החדשה תייצג באופן רשמי ובלעדי את מחלקת התערוכות העולמית של Kuehne + Nagel, בישראל.
 
בנציגות הישראלית ציינו שמחלקת התערוכות של K+N, שמרכזה בגרמניה, היא מהגדולות בעולם הן בכמות התערוכות בהן היא מטפלת באופן בלעדי בעולם, והן בכמות המשלוחים והמציגים בהן היא מטפלת. חברת K+Nמיוצגת במחלקות EXPO בלמעלה מ- 100 מדינות ברחבי העולם, וכעת, כאמור, גם בישראל.
 
מחלקת התערוכות החדשה תנוהל ע"י ענת מי-פז, לשעבר מנהלת התערוכות של Orange Line. לענת מי פז נסיון רב שנים בטיפול בתערוכות ומופעים מורכבים. " כעקרון, השילוב שבין הידע והניסיון שנצבר ב- KN EXPO בתפעול משלוחי תערוכה ובין כוחה של חברת KNבתחום השילוח בכלל ובתחום התערוכות בפרט, יצרו לראשונה בישראל שירות מדלת לדלת אשר כולו חוסה תחת אותו גוף רחב ידיים ואמצעים", ציינה מי-פז.
 
היא ציינה שהחיבור הטבעי של KN EXPO עם חברת הבת המקומית K+N ישראל (AMEX) מאפשר ללקוחותיה להנות מתעריפים מוזלים ואטרקטיביים. "כיום", ציינה מי-פז, "תחת קורת הבית של K+N ישראל, צפוי היקף הפעילות בתחום התערוכות להגיע למחזור של למעלה מ- 15 מיליון ₪ כבר בשנת 2006".
 
KN EXPO ישראל תציע סל שירותים בעלי ערך מוסף למטעני תערוכה ולמטענים מיוחדים נוספים. בחברה הישראלית ציינו שהם יציעו למציגים בתערוכות שורה של שירותים מיוחדים הכוללים: שירותי קרקע (חדרים במלונות, שירותי הסעה לאתר התערוכה והשכרת רכב), כרטיסי טיסה מוזלים במסגרת מועדון נוסעים מיוחד למשתתפים בתערוכות, שכירת שטח תצוגה באתר התערוכה והקמת הביתנים, שרותי דפוס, שירותי אריזה ואחסנה של ביתני תערוכות בארץ ובחו"ל ותחזוקה שוטפת במהלך האחסנה.
 
יוסי כהן, מנכ"ל K+N ישראל, מסר כי "היתרון הגדול של מחלקת ה- EXPO של K+N, הוא ביכולת למכור ליצואן הישראלי חבילת שירותים רחבה למשלוח תערוכה, אשר החידוש בה הוא העדר הצורך בהסמכות על מספר גורמים וספקי שירות בדרך, והיכולת לבצע את כלל הטיפול תחת אותה קורת גג ותחת אותו המותג האמין והמקצועי של K+N".