Kuehne + Nagel ישראל הקימה מחלקת פרויקטים

מחלקת הפרויקטים החדשה, שתציע סל שירותים בעלי ערך מוסף לפרויקטים ולמטענים מיוחדים, תנוהל על ידי אודי גבריאלי. בחברה מעריכים כי היקף הפעילות בתחום יגיע בשנת 2008 לכ-20 מיליון שקל


00:00 ,14.10.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

מחלקת הפרויקטים החדשה, שתציע סל שירותים בעלי ערך מוסף לפרויקטים ולמטענים מיוחדים, תנוהל על ידי אודי גבריאלי. בחברה מעריכים כי היקף הפעילות בתחום יגיע בשנת 2008 לכ-20 מיליון שקל
 
חברת Kuehne + Nagel ישראל הקימה מחלקת פרויקטים ישראל. מחלקת הפרויקטים תפעל, בין היתר, בשילוב עם מחלקות הפרויקטים של  Kuehne + Nagel הפרוסות ב-60 מדינות ברחבי העולם. לחברת Kuehne + Nagel ניסיון של עשרות שנים בביצוע פרויקטים לוגיסטיים מורכבים ומאתגרים עבור רבות מהחברות המובילות בעולם.
 
מחלקת הפרויקטים החדשה תנוהל על ידי אודי גבריאלי, לשעבר מנהל השילוח של חברת פרידנזון. לאודי גבריאלי ניסיון עשיר של למעלה מ- 25 שנה בטיפול בפרויקטים לוגיסטיים מורכבים, בין השאר, מתוקף תפקידיו הקודמים בפרידנזון ובלשקו טרייד. לאחרונה ניהל גבריאלי מספר פרויקטים מרכזיים בהם ריכוז השילוח בהקמת מפעל אינטל החדש בקרית גת, וכן הרחבת מפעל כרמל אולפינים במפרץ חיפה.
 
בחברה צופים כי תחת קורת הבית של Kuehne + Nagel ישראל, צפוי היקף הפעילות בתחום הפרויקטים להגיע למחזור של למעלה מ-20 מיליון שקל כבר בשנת 2008.
 
לדברי יוסי כהן, מנכ"ל Kuehne + Nagel ישראל, "עד כה ניהלנו פרוייקטים עבור לקוחותינו בצורה אקראית. אולם עם הגדילה המשמעותית של הפעילות, החלטנו להקים מחלקה עצמאית ומקצוענית ובראשה בכיר כאודי גבריאלי. החיבור הטבעי של Kuehne + Nagel עם חברת הבת המקומית Kuehne + Nagel ישראל מאפשר ללקוחותינו ליהנות לא רק מתעריפים מוזלים ואטרקטיביים, אלא גם, ואולי בעיקר, ממקצועיות ומקצועניות הנובעת מהיכרות מעמיקה עם השוק, צרכיו המיוחדים והנפשות הפועלות בו."
 
מנהל מחלקת הפרויקטים החדשה, אודי גבריאלי מסר כי "Kuehne + Nagel ישראל תציע סל שירותים בעלי ערךמוסף לפרויקטים ולמטענים מיוחדים. חברתנו תציע ללקוחות שורה שלשירותים מיוחדים הכוללים: שירותי ניהול פרויקטים מקומי, חכירת ספינות ומטוסים, ליווי אישי של מטענים מיוחדים על ידי צוותKuehne + Nagel להבטחת ביצוע ללא תקלות, שירותים לפרויקטים בין מדינות שלישיות ועוד."
 
גבריאלי הוסיף ואמר כי "היתרון הגדול של מחלקת הפרויקטים של Kuehne + Nagel, הוא ביכולת למכור ללקוח הישראלי חבילת שירותים רחבה ועולמית, אשר החידוש בה הוא העדר הצורך בהסמכות על מספר גורמים וספקי שירות בדרך, והיכולת לבצע את כלל הטיפול תחת אותה קורת גג ותחת אותו המותג האמין והמקצועי של Kuehne + Nagel."
 
מהחברה נמסר עוד כי השילוב שבין הידע והניסיון שנצבר בחברת Kuehne + Nagel העולמית בתכנון וביצוע פרויקטים לוגיסטיים ברמה המקצועית הגבוהה ביותר ובין כוחה האדיר של החברה בתחום השילוח בכלל ובתחום הפרויקטים בפרט, יצרו לראשונה בישראל שירות בינלאומי אשר חוסה כולו תחת אותו גוף רחב ידיים ואמצעים.