Kuehne & Nagel חתמה עם Memorex על חוזה לוגיסטי לשנתיים

חברת Kuehne & Nagel חידשה לשנתיים נוספות את החוזה הלוגיסטי עם חברת Memorex Products Europe Ltd, שבמסגרתו תעניק Kuehne & Nagel שרותי הפצה וניהול הלוגיסטיקה של של מוצרי Memorex באירופה


00:00 ,15.12.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
חברת Kuehne & Nagel חידשה לשנתיים נוספות את החוזה הלוגיסטי עם חברת Memorex Products Europe Ltd, שבמסגרתו תעניק Kuehne & Nagel שרותי הפצה וניהול הלוגיסטיקה של של מוצרי Memorex באירופה.

חברת Memorex הינה חברה מהמובילות באירופה בייצור ושיווק מוצרי מדיה הדיגיטלית הכוללים תקליטורי CD ו- DVD. חברת Kuehne & Nagel תייעד שטח אחסנה של 10,000 מ"ר במתקניה שבאוטריכט במיוחד עבור Memorex.

חברת Kuehne & Nagel מציינת בהודעתה כי לחברת Memorex מרכז הפצה מבוסס ושטחי איחסון נרחבים בארה"ב אך אין לה מתקנים דומים באירופה, ולכן נזקקה לספק לוגיסטי אחראי שיקח על עצמו לנהל את שרשרת האספקה באירופה.

חברת Memorex תשתמש ברשת הגלובלית של Kuehne & Nagel לצורך ניהול שרשרת האספקה ולמשלוח ישיר של המוצרים לאירופה כמו גם למזרח התיכון, אפריקה, סין, הונג קונג, טאיוואן והודו וכן לניהול הלוגיסטי של מוצריה בתוך אירופה.

באמצעות מערכת ה- KNLogin של Kuehne & Nagel יתאפשר ל- Memorex להתעדכן, בשקיפות מלאה, בכל הקשור במוצריה לאורך כל החוליות בשרשרת מהמפעל ועד ללקוח. בנוסף לכך, באמצעות מערכת ממוחשבת לניהול לוגיסטי, יוכלו עובדי Memorex לתכנן את מערך המכירות ואת המלאי במחסנים ביתר יעילות.

עוד נמסר כי במרכז הלוגיסטי המרכזי של Kuehne & Nagel באוטריכט, מעניקה החברה שרותים נוספים הכוללים שרותי אריזה, הצמדת תוויות. כמו כן, מהמרכז הזה מנוהל גם כל מערך המשלוחים הישיר באירופה.

מר Dirk Reich, סגן נשיא בכיר לחוזים לוגיסטיים ב- Kuehne & Nagel, אמר כי היחסים עםMemorex Products Europe Ltd הולכים ומתעצמים ככל שחלקה של החברה בשוק הולך וגדל והוא מצפה לפיתוח היחסים גם ברמה הבינלאומית.

חברת Kuehne & Nagel פועלת בישראל תחת חברת הבת אמקס KN. אמקס KN מונה כיום 70 עובדים בחמישה סניפים, מתמחה במתן פתרונות לוגיסטיים כוללים של יצוא ויבוא אווירי וימי, שירותי עמילות מכס, ניהול מלא של שרשרת האספקה כולל מתן שירותי מיקור חוץ (outsourcing), אחסון, אריזה והפצה, שילוח תערוכות וטיפול בפרויקטים מיוחדים