Kuehne & Nagel חתמה על חוזה לוגיסטי עם Omron Healthcare

חברת Omron Healthcare selects בחרה ב- Kuehne + Nagel לנהל את הלוגיסטיקה של ההפצה בצפון אמריקה. לפי לשון ההודעה שהתפרסמה ב-7 ביוני 2004, נמסר כי חברת Omron Healthcare selects הינה חברה מובילה בתחום


00:00 ,10.06.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
חברת Omron Healthcare selects בחרה ב- Kuehne & Nagel לנהל את הלוגיסטיקה של ההפצה בצפון אמריקה.

חברת Omron Healthcare selects הינה חברה מובילה בתחום של שינוע חפצים אישיים ומכשירי דיאגנוסטיקה לשימוש ביתי. החברה בחרה ב- Kuehne & Nagel בגלל העובדה שהיא מנהלת רשת בינלאומית לאחסון ולהפצת מוצרים ביתיים שבאמצעותה תוכל לשרת את חוג לקוחותיה הקמעונאי ההולך וגדל בארה"ב.

חברת Kuehne & Nagel תנהל את כל האספקטים של היבוא לארה"ב, כולל מכס ושינוע מכולות לבסיס ההפצה של חברת Omron Healthcare בארה"ב. כל המוצרים שיגיעו במכולות יאוחסנו במחסני Kuehne & Nagel ולאחרמכן יחולקו לקמעונאים באמצעות משאיות או בצורה של משלוחי חבילות קטנות יותר.

לחברת Kuehne & Nagel משטחי איחסון בארה"ב בשטח של 14 מיליון רגל מרובעים , ב-60 מרכזי הפצה, המיועדים לאיחסון עבור חברות הדורשות ביצועים מיומנים וגמישות בהפצה.
כפי שנמסר לחברה הרבה חוזים לוגיסטיים עם חברות המתמחות במוצרי בריאות,רוקחות ותרופות.

חברת Kuehne & Nagel פועלת בישראל תחת חברת הבת אמקס KN. אמקס KN מונה כיום 70 עובדים בחמישה סניפים, מתמחה במתן פתרונות לוגיסטיים כוללים של יצוא ויבוא אווירי וימי, שירותי עמילות מכס, ניהול מלא של שרשרת האספקה כולל מתן שירותי מיקור חוץ (outsourcing), אחסון, אריזה והפצה, שילוח תערוכות וטיפול בפרויקטים מיוחדים.