Kuehne & Nagel חנכה מרכז לוגיסטי חדש בנמל התעופה של פרנקפורט

קבוצת Kuehne & Nagel חנכה ב-19 לספמטבר 2003 מרכז לוגיסטי בנמל התעופה של פרנקפורט שבגרמניה . על פי ההודעה, לאור ההתפתחות העיסקית החיובית בקבוצת Kuehne & Nagel, והחשיבות שהקבוצה מייחסת לנמל התעופה של פרנקפורט, השקיעה הקבוצה 15 מיליון יורו בבנית מרכז לוגיסטי


00:00 ,25.09.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
קבוצת Kuehne & Nagel חנכה ב-19 לספמטבר 2003 מרכז לוגיסטי בנמל התעופה של פרנקפורט שבגרמניה . על פי ההודעה, לאור ההתפתחות העיסקית החיובית בקבוצת Kuehne & Nagel, והחשיבות שהקבוצה מייחסת לנמל התעופה של פרנקפורט, השקיעה הקבוצה 15 מיליון יורו בבנית מרכז לוגיסטי באזור ה- CargoCity South.
 
עוד נמסר כי Kuehne & Nagel יצרה לעצמה, על ידי כך, בסיס להתרחבות בעסקי התעופה בגרמניה עצמה ובארצות אירופה השכנות לה. יתר על כן מציינת ההודעה כי האתר, בשל גודלו המרשים, ישמש גם עבור הפעילות של השילוח הבינלאומי והפעילות האדמינסטרטיבית של הסניף בפרנקפורט של Kuehne & Nagel.
 
המיקום הגיאוגרפי האידאלי והמבנה החדש של אזור ה-  CargoCityשבחלק הדרומי של נמל התעופה של פרנקפורט, השטח הגדול שהוא מכיל וקרבתו למכס, למטוסים הממריאים ולחברות הניטול היו בין השיקולים החשובים של החברה בהחלטתה להתמקם דווקא באזור זה.
 
מר Klaus-Michael Kuehne, יו"ר ונשיא מועצת המנהלים של Kuehne & Nagel International AG.  אומר כי מיקומו של המרכז הלוגיסטי בשדה תעופה גדול כזה, והאפשרויות ושרותי התעבורה הדינמיים המתאפשרים באזור ה-  CargoCityיוצרים את התנאים האופטימלים עבורה לתת שרותים לוגיסטיים מתקדמים ודינמיים ללקוחות החברה ומאפשרים לה להרחיב את קהל לקוחותיה.
 
נכון להיום, כ-55% מסך עסקי היצוא והיבוא האוויריים של Kuehne & Nagel בארצות מרכז אירופה, עוברים דרך נמל התעופה של פרנקפורט. כעת, עם ייסודו של המרכז הלוגיסטי החדש של Kuehne & Nagel, צופים בחברה כי הוא יהיה בעל חשיבות  משמעותית בתנועה הפנים ארצית בפרט, ובעזרתו אף יתרחב ויהפך ל-HUB משמעותי עבור אירופה בכלל.  
 
עוד מציינים כי העובדה שיהיה ריכוז של פעילות באתר אחד, הכוללת גם את חברת הבת KN Airlift, שהיא השלוחה הלוגיסטית של Kuehne & Nagel בפרנקפורט העוסקת בפעילות ימית ואווירית, יוצרת מצב אופטימלי עבור Kuehne & Nagel ועבור לקוחותיה כאחד.
 
 
Kuehne & Nagel פועלת בישראל תחת חברת הבת אמקס KN. אמקס KN מונה כיום 70 עובדים בחמישה סניפים, מתמחה במתן פתרונות לוגיסטיים כוללים של יצוא ויבוא אווירי וימי, שירותי עמילות מכס, ניהול מלא של שרשרת האספקה כולל מתן שירותי מיקור חוץ (outsourcing), אחסון, אריזה והפצה, שילוח תערוכות וטיפול בפרויקטים מיוחדים.