K+N ישראל תשתף פעולה עם קבוצת פילואט

ההסכם נחתם על מנת להעמיק את שיתוף הפעולה האסטרטגי בין שתי החברות ולהרחיב את פעילותה של K+N ברוסיה, שם לקבוצת פילואט יש ניסיון של 14 שנה


00:00 ,04.05.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

ההסכם נחתם על מנת להעמיק את שיתוף הפעולה האסטרטגי בין שתי החברות ולהרחיב את פעילותה של K+N ברוסיה, שם לקבוצת פילואט יש ניסיון של 14 שנה
 
חברת K+N ישראל החלה בשיתוף פעולה עם קבוצת פילואט, המתמחה בשרותי סחר ולוגיסטיקה מתקדמים לחברות ישראליות ובינלאומיות הסוחרות עם רוסיה. כך נמסר היום מחברת K+N ישראל.
 
קבוצת פילואט הבינלאומית פעילה משנת 1992 ולה ניסיון של למעלה מ-14 שנים בשוק הרוסי. הצוות המקצועי של הקבוצה מתמחה בלוגיסטיקה, אחסון והפצה, והוא פרוס במשרדי ובמחסני החברה במוסקבה ובאוקראינה. הסניף הרוסי של פילואט מעסיק מעל 150 עובדים מקצועיים ומתפעל מחסנים בשטח של 7,000 מ"ר.
 
בנוסף, פילואט מספקת שירותי ניהול וביצוע של כל שרשרת הרכש והאספקה הלוגיסטית בין ישראל ורוסיה, החל משלב ההזמנה דרך טיפול במרכז הלוגיסטי במוסקבה ושילוח המטען ליעד המבוקש. פילואט מספקת שירותי אחסנה במחסנים מאובטחים, ניהול מלאי, שירותי עמילות מכס, גביית תשלום במטבע מקומי ועוד.
 
ב- K+N ישראל ציינו שבאמצעות השירות יכול הלקוח לייצא או לייבא ביעילות, לעבוד עם מטבע מקומי וליהנות משירותי אחסנה במחסנים קדמיים מאובטחים ומבוטחים, ניהול מלאי, שירותי עמילות מכס, יצוא והנהלת חשבונות תוך בקרה מלאה באמצעות דוחות מפורטים המופקים בזמן אמיתי.
 
חברת פילואט, ציינו ב- K+N ישראל, יכולה לבצע עבור הלקוח את כל התהליך הלוגיסטי של יצוא לרוסיה עד שהתמורה מהקונה מגיעה לחשבון הלקוח ובנוסף, חברת פילואט יכולה לבצע עבור הלקוח את בדיקת האיכות והכמות, לבצע את התשלום ברובלים, ולטפל בתהליכי היצוא מרוסיה, ההובלה והיבוא, עד שהמוצרים יגיעו ליעדם בישראל.
 
פילואט גם פועלת בשוק הקפריסאי, דרכו היא מאפשרת לחברות לסחור עם מדינות להם אין לישראל קשרים דיפלומטיים.
 
בין לקוחות קבוצת פילואט ניתן למצוא את קבוצת כתר, נילית, האמה, אלתם עין השופט, פוליגל, אלפאק, פאק ליין, חיפה כימיקלים, פולישק, הרבלייף אינטרנשיונל ועוד.