K+N ישראל זכתה במכרז לשירותים לוגיסטיים עבור שטראוס-עלית

החברות חתמו על חוזה לשלוש שנים במטה חברת שטראוס עלית ברמת גן. K+N תספק שירותי שילוח אווירי, ימי, עמילות מכס ועוד


00:00 ,07.06.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

החברות חתמו על חוזה לשלוש שנים במטה חברת שטראוס עלית ברמת גן. K+N  תספק שירותי שילוח אווירי, ימי, עמילות מכס ועוד
 
חברת K+N ישראל זכתה במכרז לשירותים לוגיסטיים עבור שטראוס עלית. טקס החתימה החגיגי בו נחתם החוזה לשלוש שנים נערך לפני מספר ימים במטה שטראוס עלית ברמת גן בהשתתפות ההנהלה הלוגיסטית של שטראוס עלית והנהלת K+N ישראל. ההסכם כולל אספקת שירותי שילוח אווירי, ימי, עמילות מכס ועוד.
 
לצורך אספקת השירותים הלוגיסטיים העמידה K+N ישראל עובדת במשרה מלאה במחלבת שטראוס עלית באחיהוד שתפקח על תפעול מטעני שטראוס עלית. כמו כן, מינתה K+N ישראל Key Account Manager בכיר ועשיר בניסיון תפעולי אשר ילווה, ינהל ויפקח על כל תהליך ההטמעה, ובהמשך, העבודה השוטפת מול שטראוס עלית.
 
לפי ההסכם, K+N ישראל תסייע לשטראוס-עלית גם בתכנון התהליך הלוגיסטי לצורך העברת המשלוחים היעילה ביותר בתמורה למחיר ההוגן ביותר הניתן, וזאת בכפוף לצורכי ויעדי הפעילות הלוגיסטית כפי שהוגדרו על ידי שטראוס-עלית.
 
לדברי רוני כהן, מנהל השיווק של K+N ישראל, "לקחנו על עצמנו מחויבות לשיפור בכל מרכיבי התהליך הלוגיסטי על ידי פירוק תהליכי הלוגיסטיקה של שטראוס-עלית לפרויקטים משניים ומדידתם בחמישה קריטריונים עיקריים שהם שירות, שקיפות, יכולת ביצוע, גמישות ועלות.
 
יוסי כהן, מנכ"ל  K+N ישראל הוסיף, "אנחנו מברכים על הצטרפותה של שטראוס-עלית לרשימה המתארכת של חברות מובילות עבורן אנחנו מנהלים את השירותים הלוגיסטיים. הזכייה במכרז זה הינה גם הבעת אמון בשיטת העבודה, בצוות, בשקיפות וביכולות המחשוב של חברת האם שלנו, ענקית הלוגיסטיקה KUEHNE + NAGEL".
 
כפי שפורסם אתמול, חברת שטראוס-עלית בחרה לעבוד גם עם חברת אוריין.