K+N השלימה את רכישת ACR Logistics

שבועיים לאחר שנציבות השוק האירופי אישרה את עיסקת הרכישה Kuehne + Nagel השלימה את העברת הניהול לידיה. מעתה קבוצת Kuehne + Nagel מעסיקה יותר מ-40,000 ביותר מ-100 מדינות, ומדורגת בעשיריה הראשונה של חברות המספקות חוזים לוגיסטיים בעולם.


00:00 ,05.01.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

שבועיים לאחר שנציבות השוק האירופי אישרה את עיסקת הרכישה Kuehne + Nagel השלימה את העברת הניהול לידיה. מעתה קבוצת Kuehne + Nagel  מעסיקה יותר מ-40,000  ביותר מ-100 מדינות, ומדורגת בעשיריה הראשונה של חברות המספקות חוזים לוגיסטיים בעולם.
 
ב-Kuehne + Nagel  רואים ברכישת ACR קפיצת מדרגה, כך לפי דבריו של Klaus-Michael Kuehne, יו"ר חבר הנאמנים של החברה. לדעתו ACR Logistics  מתאימה אסטרטגית ל-Kuehne + Nagel עובדה שתחזק את יכולותיה של Kuehne + Nagel בשטח של חוזים לוגיסטיים ותשפר את יכולותיה הניהוליות באופן משמעותי.
 
Kuehne + Nagel סיכמה את הסכמי רכישת ACR כבר באוקטובר 2005 מאת Platinum Equity Group שבסיסה בארה"ב. הרכישה הזו הינה הגדולה ביותר מסוגה בהיסטוריה של  Kuehne + Nagel.
 
חברת Platinum Equity Group עצמה רכשה את החטיבה הלוגיסטית מ-HAYS בשנת 2004 והפכה אותה לחברה העומדת בפני עצמה בשם ACR Logistics שמשרדיה הראשיים בפריס.
 
ל-ACR Logistics כ-15,000 עובדים והיא פועלת ב-140 אתרים ב-12 ארצות – שם היא מנהלת 2.2 מיליון מ"ר של שטחי איחסון.
 
עבור 11 החודשים שהסתיימו ב-31 בדצמבר 2004 דיווחה החברה על מחזור של 1.2 מיליארד יורו ורווח תיפעולי של 60 מיליון יורו.
 
Kuehne + Nagel רכשה את כל מניותיה של ACR Logistics במחיר של 440 מיליון יורו.  משערים כי קיים חוב של 50 מיליון יורו.
 
דרך מיצובה של ACR Logistics בבריטניה, בנלוקס, צרפת ואיטליה ACR Logisticsמשלימה את פעילות החוזים הלוגיסטיים שיש ל-Kuehne + Nagel בעיקר במקומות שבהם לא היתה נוכחות מספקת. הרכישה הנ"ל מרחיבה את היכולות הלוגיסטיות של Kuehne + Nagel ב-50 ארצות בשטחי איחסון של כ-5.5 מיליו מ"ר שיהיו  מעתה בשליטתה.
 
בעוד ש-Kuehne + Nagel מתרכזת בהובלה ברכבים, בהובלה באוויר של מוצרי היי-טק, מוצרים פרמצבטיים ומוצרים כימיים ותעשייתיים, הרי ש-ACR Logistic חזקה בהפצה קמעונאית של מוצרי טלקומוניקציה, מוצרים תעשייתיים ומוצרי צריכה מתכלים. המיזוג יאפשר ל-Kuehne + Nagel להציע שירותים לוגיסטיים משולבים לסקטורים חשובים בשווקים.
 
בחברה מצפים גם לגידול משמעותי במכירות ובהרחבת בסיס הלקוחות, בעיקר במזרח אירופה ובאסיה, כמו גם חיזוק יכולותיה הגלובליות במקומות אחרים.
 
ההודעה אודות השלמת הרכישה נמסרה על ידי eyefortansport בדיווחה מהיום.