ICL חגגה עצמאות עם 2,000 לקוחות

חברת ICL ערכה ביום חמישי האחרון את המסיבה השנתית שלה ביום העצמאות שנהפכה כבר למסורת לה מחכים בקוצר רוח הלקוחות והספקים של הקבוצה מקרב חברות התעופה, הספנות, המובילים היבשתיים ונציגי חברות הנמלים


00:00 ,29.04.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

החוגגים הגיעו למסיבה המסורתית של קבוצת ICL בגני התערוכה בתל אביב ונהנו מהופעות חיות של מיטב האמנים
 
חברת ICL ערכה ביום חמישי האחרון את המסיבה השנתית שלה ביום העצמאות שנהפכה כבר למסורת לה מחכים בקוצר רוח הלקוחות והספקים של הקבוצה מקרב חברות התעופה, הספנות, המובילים היבשתיים ונציגי חברות הנמלים.
 
המסיבה, שנערכה באווירת יום עצמאות ססגונית בגני התערוכה בתל אביב, כללה הופעות חיות של מיטב האמנים כגון ברי סחרוף, ירמי קפלן, דנה ברגר, אסף אמדורסקי, חמי רודנר לצד גם הנחייה משעשעת של טוביה צפיר שעטה עליו מגוון דמויות וחיקויים מהפוליטיקה הישראלית א-לה "ארץ נהדרת".
 
לגני התערוכה בתל אביב הגיעו כ-2,000 לקוחות וספקים של קבוצת האם ICL, חברת שילוח מטענים ועמילות מכס, וחברות הבת שלה בהן חברת Pick and Pack המתמחה באריזה, Showtime העוסקת בארגון כנסים ותערוכות, Unilog העוסקת בשרשרת הספקה ומחסנים קדמיים וחברת MainRom Line, חברת ספנות רומנית המשנעת מטענים על נהר הדנובה.
 
מירי לחמני, מנכ"ל חברת ICL, ציינה בשיחה עם port2port כי המסיבה התאפיינה באווירה קלילה, שמחה וכיפית שנעשתה מתוך הבעת תודה ללקוחות על שיתוף הפעולה במשך השנה.