Geologistics משתתפת במאמץ בינלאומי לעזרה הומניטרית לעיראק

חברת Matrix International Logistics, חברת בת של Geologistics Corporation שהיא אחת החברות הגדולות בעולם הלוגיסטיקה של צד שלישי, מדווחת על העברת משלוחים לעיראק עבור ממשלת ארה"ב, הכוללים תרופות של בתי מרקחת ואספקה דומה, וזאת בכדי לעזור


00:00 ,25.06.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
חברת Matrix International Logistics, חברת בת של Geologistics Corporation שהיא אחת החברות הגדולות בעולם הלוגיסטיקה של צד שלישי, מדווחת על העברת משלוחים לעיראק עבור ממשלת ארה"ב, הכוללים תרופות של בתי מרקחת ואספקה דומה, וזאת בכדי לעזור במאמצים של סוכנויות ממשלתיות, כולל הסוכנות האמריקאית לפיתוח בינלאומי (USAID), גופים צבאיים וקבלנים פרטיים, בהעברת ציוד הומניטרי לעיראק שלאחר המלחמה.

" Matrix ו- Geologistics היו בין הראשונות לשלוח אנשים לעיראק, ומבצעת זה מספר שבועות משלוחי אספקה ", אומר Abe Ranish נשיא Matrix International Logistics. ראניש מציין שזה כ-17 שנה משמשת Matrix כאחת מחברות הלוגיסטיקה הפועלת לפעולה ההומניטרית של הממשלה ו-USAID.

מוסיף Bill Flynn מנכ"ל Geologistics: " ב- Geologistics ו- Matrix אנו מחויבים לשרת את השוק העיראקי גם בנושאים מתמשכים של עזרה הומניטרית, וגם במאמצי הבניה מחדש, ואנו למודי ניסיון בנושאים אלה ".

עוד נמסר כי מאז שהחל המשבר בעיראק, בתחילת השנה, Matrix עזרה בהעברת מספר משלוחים של אמצעי שידור, תקשורת וציוד נוסף לכווית ולמקומות נוספים במזרח התיכון, בסיוע לקבלנים פרטיים, למשרד החוץ האמריקאי ול-USAID.


אודות USAID :
(USAID) The US Agency for International Development, זוהי סוכנות עצמאית המספקת סיוע הומניטרי וציוד פיתוח כלכלי בעולם, כסיוע למדיניות החוץ ולמטרות של ממשלת ארה"ב.

אודות Geologistics Corporation :
Geologistics Corporation היא מחברות הלוגיסטיקה הגדולות בעולם. מרכזה בצפון אמריקה, עם הכנסה שנתית של 1 מיליארד דולר. החברה מספקת שירותי שילוח בינלאומי, עמילות מכס, אחסנה, שירותי הפצה, כמו גם שירותי יעוץ בכל שרשרת הניהול.

Matrix International Logistics, חברת בת של Geologistics, מתמחה בפרוייקטים מיוחדים של מטענים, ובהעברת מטענים אישיים. הצוות של החברה מתמחה בסיוע של העברת ציוד הומניטרי של ממשלת ארה"ב ושל קבלנים של הממשלה. החברה מטפלת בהעברת משלוחים מורכבים בכל צורות התעבורה (ים, אוויר, רכבת, ספינות נהר, משאיות), לפי זמנים קבועים או בחוזים מיוחדים.


Geologistics מיוצגת בישראל על ידי חברת רות קרגו בע"מ.