Geodis פתחה את מרכז ההפצה והלוגיסטיקה הגדול באירלנד במתחם הטכנולוגי של IBM

מחברת ג'קי ליין נציגת Geodis בישראל נמסר כי Geodis Logistics מודיעה על פתיחת מרכז אחסון והפצה בדבלין, אירלנד, במתחם הקמפוס הטכנולוגי של IBM בעיר Mulhuddart. שטחי האחסון נבנו בהשקעה של מאות מיליוני יורו על ידי קבוצת Geodis והינם חלק מתוכנית אסטרטגית שלה לפ


00:00 ,10.07.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
מחברת ג'קי ליין נציגת Geodis בישראל נמסר כי Geodis Logistics מודיעה על פתיחת מרכז אחסון והפצה בדבלין, אירלנד, במתחם הקמפוס הטכנולוגי של IBM בעיר Mulhuddart. שטחי האחסון נבנו בהשקעה של מאות מיליוני יורו על ידי קבוצת Geodis והינם חלק מתוכנית אסטרטגית שלה לפיתוח קשריה הבינלאומיים באירלנד.

על פי ההודעה, המחסנים החדשים, שנבנו על שטח של 30,000 מ"ר, הינם מהגדולים ביותר שנבנו אי פעם באירלנד, ומתופעלים על ידי Geodis Logistics Ireland – חברת בת אירית המציעה שרותים לוגיסטיים, איחוד מטענים באירופה ושרותי העמסה ופריקה.

חברת IBM תתפרס על שני שליש מהשטח והשאר יהיה פתוח ללקוחות אחרים. חברת Geodis תעסיק במתחם זה כ- 200 עובדים במשרה מלאה.

צעד זה הינו במסגרת השקעה ארוכת טווח של החברה, המשקפת את שאיפת החברה להתפתח במהירות באירלנד וללוות את חברת IBM בכל הקשור להתרחבותה ברחבי אירופה, מציין מר Puerre Blayau, יו"ר חברת Geodis.

חברת Geodis חתמה הסכם אסטרטגי לשיתוף פעולה עם IBM באירלנד כבר במאי 2002. הסכם זה כולל טיפול לוגיסטי בכל הקשור בייצור מוצרי החברה (חטיבת מיקרואלקטרוניקה וחטיבת השרתים) מראשיתם ועד להפצתם ברחבי אירופה, המזרח התיכון, אפריקה ואסיה פאסיפיק.

מר Fernand Sanchez, סגן נשיא IBM Technology Campus מציין כי השרות הנ"ל יאפשר משלוחים מהירים יותר ללקוחות ויגביר את כושר התחרות שלהם, ויחזק את הכושר התפעולי של החברה באירלנד.

" אירלנד מהווה מקום אסטרטגי לפיתוח עתידי, והחברה רואה באירלנד בסיס למתן שרות ללקוחות אירופאיים שלהם פעילות עיסקית אקטיבית באירלנד ", מציין מקור בכיר ב- Geodis.

החלק הראשון בתכנית יסתיים בסוף שנת 2003 ובהמשך מתכננת החברה להרחיבה בשנת 2004 ב-25%.

חברת Geodis מיוצגת בישראל על ידי חברת ג'קי ליין בע"מ.