GeoLogistics זוכה בחוזה הלוגיסטיקה הגלובלית ממקור יחיד של CEMEX

חברת GeoLogistics, חברת הובלה ולוגיסטיקה מובילה, נבחרה רשמית להיות המקור היחיד באספקת שירותי לוגיסטיקה עולמיים לחברת CEMEX שבסיסה במונטריי, מקסיקו


00:00 ,30.11.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
חוזה חדש בן 3 שנים עם יצרנית המלט החדשנית של מקסיקו

חברת GeoLogistics, חברת הובלה ולוגיסטיקה מובילה, נבחרה רשמית להיות המקור היחיד באספקת שירותי לוגיסטיקה עולמיים לחברת CEMEX שבסיסה במונטריי, מקסיקו.

CEMEX הנה יצרנית ומשווקת כלל-עולמית מובילה, של מלט איכותי ומוצרי בטון בתערובת מוכנה, שנתפשת בעיני רבים בקרב הענף כחדשנית בתחום הלוגיסטיקה. החוזה החדש בן 3 השנים בין CEMEX ו-GeoLogistics כולל שירותי ניהול הזמנות ומשלוחים מספקי CEMEX ב-70 מדינות, ושילוח אל מפעלי CEMEX ב-30 מדינות יעד בכל העולם.

"GeoLogistics הפגינה את יכולתה ומחויבותה להשקיע באנשים, בטכנולוגיה ובחדשנות על-מנת לעמוד בדרישות הלוגיסטיקה העתידיות שלנו, תוך כדי חסכון משמעותי בהוצאות שנתיות," אמר פרנסיסקו קואה, סגן נשיא בכיר לענייני רכש ב-CEMEX.

כדי לנהל את שרשרת האספקה המורכבת של CEMEX, GeoLogistics ושותפתה האסטרטגית Trafinsa S.A de C.V עיצבו רשת ייחודית של ארבעה מוקדי לוגיסטיקה מקומיים, הממוקמים במיאמי, במונטריי, במדריד (ספרד) ובמנילה (הפיליפינים). מוקדים אלו עולים בקנה אחד עם הצרכים הגיאוגרפיים של CEMEX. Trafinsa הנה שותפתה הבלעדית של GeoLogistics במקסיקו, והיא פעילה בשלושת מרכזי התעשייה הגדולים במדינה.

בנוסף לניהול הלוגיסטיקה העולמית של CEMEX, תטפל GeoLogistics במהלך השנתיים הקרובות גם בהתרחבות גדולת-הממדים של פעילות ה-Project Cargo של CEMEX ברפובליקה הדומיניקנית.

"בתור המובילים בלוגיסטיקה בענף שלהם, יש ל-CEMEX סטנדרטים גבוהים מאוד בבחירת ספק השירות," אמר ביל פלין, מנכ"ל GeoLogistics, במעמד חתימת החוזה במונטריי. "זהו עונג לנו לקבל את פני CEMEX כלקוחה עולמית חדשה ולהתעלות על ציפיותיה בכל הנוגע לאיכות וערך השירות."

חברת GeoLogistics הנה מובילה עולמית בתחום הלוגיסטיקה, ובעלת רשת פעילות מקיפה בלמעלה מ-100 מדינות ברחבי העולם. חברת "רות קרגו", מקבוצת דוד יחזקאל ובניו, מייצגת את גיאולוגיסטיק בישראל.