GEOLOGISTICS מונתה כמשלח הרשמי לתערוכת הסלון האווירי בפריס

GEOLOGISTICS התמנתה למשלח הרשמי לתערוכת הסלון האווירי PARIS AIR SHOW מטעם המארגנים S.I.A.F . התערוכה ה- 45 תתקיים ב- Le Bourget, שבפריס, ב- 22-15 ליוני ויקחו בה חלק מירב התעשיות המובילות בארץ ובעולם


00:00 ,15.05.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
התערוכה מתקיימת אחת לשנה במשך 45 שנה וישתתפו בה מירב התעשיות המובילות בארץ ובעולם.

מקבוצת רות קרגו, המייצגת בישראל את חברת GEOLOGISTICS, נמסר כי GEOLOGISTICS התמנתה למשלח הרשמי לתערוכת הסלון האווירי PARIS AIR SHOW מטעם המארגנים S.I.A.F (קיצור של Salons Internationaux de l’Aéronautique et de l’Espace). התערוכה ה- 45 תתקיים ב- Le Bourget, שבפריס, ב- 22-15 ליוני.

הסלון האוירי בפריס הינו האירוע הגדול והחשוב בעולם, כיום, בנושא תעופה. בשנת 2001, למשל, הציגו כ- 1861 מציגים מ- 42 מדינות והוצגו לראווה כ- 226 מטוסים בשטח תצוגה של 192 אלף מ"ר. כמות המבקרים בתערוכה שנערכה ב- 2001 היתה שיא של כל הזמנים עם למעלה מ- 500 אלף מבקרים ובמסגרתה הוכרזו עסקאות בשווי של 63 מיליארד יורו..

הסלון האווירי בפריס מתקיים אחת לשנה במשך 45 שנה. בתערוכה לוקחים חלק מירב התעשיות המובילות בארץ ובעולם, כולל מרבית התעשיות הבטחוניות של ישראל.

מחברת רות קרגו נמסר כי כאחראית הפרוייקט התמנתה שפרה גרימברג.

שפרה גרימברג מוסיפה כי חברת רות קרגו, כנציגתה בישראל של GEOLOGISTICS, מונתה לטפל בכל שלבי ההובלה וכי החברה תעמיד לרשות הלקוחות המציגים בתערוכה את נסיונה הרב וכן מגוון רחב של פתרונות לוגיסטיים הכוללים אחסנה, אריזה נכונה, הובלה יבשתית, מעקב צמוד אחר המשלוחים, הובלה אווירית, תהליכי מכס.

שפרה גרימברג מציינת כי רות קרגו עובדת על הפרוייקט תוך סיועו של מכון היצוא וכי בין המציגים בתערוכה ניתן למצוא את התעשיה האווירית, אלישרא, מוטורולה, התעשייה הצבאית, עשות אשקלון ומציגים נוספים.
 
למידע נוסף אודות התערוכה, ניתן להכנס לאתר בכתובת : http://www.paris-air-show.com.