GCX משיקה שירות משלוח אקספרס מהמזרח לשאר העולם

בימים אלו, במלאת שנה לשיתוף הפעולה עם ענק הלוגיסטיקה הסיני China Air Express, משיקה חברת GCX שירות נוסף של משלוחי אקספרס מהמזרח לשאר העולם באמצעות מספר לקוח בינלאומי הנפתח בישראל ומשולם בארץ


00:00 ,21.11.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת Global Courier eXpress משיקה שירות חדש הקרוי Third party Controlled Express
 
בימים אלו, במלאת שנה לשיתוף הפעולה עם ענק הלוגיסטיקה הסיני China Air Express, משיקה חברת GCX (בשמה המלא: Global Courier eXpress) שירות נוסף של משלוחי אקספרס מהמזרח לשאר העולם באמצעות מספר לקוח בינלאומי הנפתח בישראל ומשולם בארץ.
 
דובר החברה ציין שהחברה בארץ זיהתה צורך זה של הלקוחות המייצרים בסין ושולחים את הסחורה המוגמרת או הדוגמאות לשאר העולם ובעיקר לאירופה וארה"ב.
 
שירות זה מאפשר ללקוח, למסור לחברת GCX בארץ את פרטי הספק בסין, גם אם המשלוח אינו מוכן עדיין, בשיטת "שגר ושכח", ומרגע זה אחראית GCX לעקוב אחר מהלך ההזמנה מול הספק עד יום האיסוף, תוך עדכון שוטף של הלקוח בארץ.
 
בשל ההתקשורת המורכבת ולעתים הקשה עם הספק הסיני, החליטה החברה להרים את הכפפה ולקחת על עצמה את המעקב, באמצעות הדסק הישראלי היושב בסין, ובכך "להקל על חייו" של הלקוח הישראלי.
 
השירות ניתן מכל רחבי סין והונג קונג ובנוי על היכולות והפריסה של China Air Express בסין, כמו גם על דסק ישראלי המופעל בחברה הסינית .
 
China Air Express נכנסה זה לא מכבר לרשימת 100 החברות-הגדולות והמובילות בתחומן בסין (Top 100) ונמצאת בבעלות 52 חברות תעופה סיניות ורשות שדות התעופה הסינית. החברה עוסקת במגוון רב של פעילויות לוגיסטיות ברחבי סין.
 
את החברה הסינית מייצגת בארץ חברת Global Courier eXpress מקבוצת קריאף.