FedEx תבחן דור חדש של רכב היברידי בפריז

חברת Fedex תשתף פעולה עם חברת דיימלר קלייזר בניסוי לבחינת רכב בעל טכנולוגיה היברידית. רמת הפליטה של הרכב תיבחן במהלך 3 חודשים במסלול חלוקה שגרתי בפריז


00:00 ,28.09.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת Fedex תשתף פעולה עם חברת דיימלר קלייזר בניסוי לבחינת רכב בעל טכנולוגיה היברידית. רמת הפליטה של הרכב תיבחן במהלך 3 חודשים במסלול חלוקה שגרתי בפריז
 
יוסי אטון, מנכ"ל FedEx ישראל, הודיע היום על השקת ניסוי של רכב אב-טיפוס הנועד לחלוקה מתוצרת דיימלר קרייזלר, בעל טכנולוגיה היברידית, המנצלת חשמל ודיזל כאחד להנעת הרכב.
 
בזמן שהרכב מונע בחשמל, אין לרכב כל פליטה והרכב מסלק חלקיקים זעירים וגזים אחרים מסביבתו. הניסוי בן שלושה החודשים ימדוד את מידת ההפחתה של הפליטה שרכב זה מסוגל לספק.
 
FedEx אימצה כלי רכב המופעלים בדלק נקי  וכלי רכב היברידיים בפעילותה בכל רחבי העולם, כולל יפן וארה"ב. החברה השקיעה גם בטכנולוגיות נוספות לחיסכון בדלק, דוגמת מערכת החשמל הסולארית הגדולה ביותר שהוקמה על ידי תאגיד, הממוקמת מעל מרכז החברה בשדה התעופה הבינלאומי באוקלנד, ומספקת כ-80% משיא הביקוש המקומי של המתקן.
 
יוסי אטון: "כחלק ממחויבות החברה לתמוך בפיתוח כלי רכב נקיים ויעילים יותר, FedEx תנסה את הרכב במשך שלושה חודשים במסלול חלוקה שגרתי מתחנת Aubervilliers לתוך מרכז פריז, ותבחן הן את רמות הפליטה של הרכב והן את יכולת הרכב להתמודד עם דרישות של שימוש מסחרי ותעשייתי".
 
"FedEx מחויבת לטכנולוגיות חדשות המספקות חלופה אמיתית לעסקים ולצרכנים בשוק הקיים ונרגשת לקראת ההזדמנות לנסות טכנולוגיה חדשה זו בסביבת פעילות אמיתית", אמר מר ג'ון פורמיזאנו, סגן נשיא לניהול הצי הגלובלי ב-FedEx.
 
FedEx, בעלת צי של כ-42,000 כלי רכב ברחבי העולם, הינה חברה בעלת היכרות עם התקנות המקומיות ומחויבות לפיתוח פתרונות חלופיים, והיא נבחרה כשותף המושלם לנסות את הרכב ולספק משוב על ביצועיו.
 
"FedEx היתה עבורנו בחירה מובנת מאליה. בנוסף לתפעול כלי רכב ברחבי ערים, היסטוריית החדשנות והמחויבות לפיתוח ולשימוש בפתרונות אנרגיה חלופית של החברה יבטיחו כי למשוב של החברה יהיה ערך רב בבדיקה ובהערכה נאותה של הרכב", אמר האיקו סלזמן, מנהל לקוחות נבחרים בחברת דיימלר קרייזלר.