FedEx מסייעת לנפגעי אסון הצונמי

שי חיימוב, מנהל השיווק של FedEx ישראל, הודיע אתמול כי חברת FedEx עובדת עם מספר ארגונים בינלאומיים המארגנים מאמצי הקלה ישירים וכי FedEx תורמת את מטוסיה ושירותיה להעברת ציוד רפואי חיוני לנפגעי אסון הצונמי


00:00 ,11.01.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

שי חיימוב, מנהל השיווק של FedEx ישראל, הודיע אתמול כי חברת FedEx עובדת עם מספר ארגונים בינלאומיים המארגנים מאמצי הקלה ישירים וכי FedEx תורמת את מטוסיה ושירותיה להעברת ציוד רפואי חיוני לנפגעי אסון הצונמי.
 
במשך השבוע הקרוב תשנע FedEx למעלה מ- 200 טון של אספקה רפואית הכוללת תרופות, אספקת עזרה ראשונה ומעבדות רפואיות ניידות לסרי-לנקה ואינדונזיה.
 
עוד נמסר כי צוותים של FedEx עבדו על שלוש טיסות מארה"ב לאסיה.
 
ביום שלישי ה- 4 בינואר, מטוס תובלה של FedEx מדגם 11MDהמריא לקולומבו, סרי-לנקה ונשא עמו 75 טונות של אוכל, מים, ביגוד וגנרטור מהצלב האדום וארגוני העזרה של דובאי.
 
ביום רביעי ה– 5 בינואר המריא מטוס נוסף של FedEx מדגם 11MD  לקולומבו ונשא עמו  50 טון של תמיסה אלקטרוליטית הניתנת דרך הפה לילדים.
 
בבוקר יום שבת, ה- 8 בינואר, נחת מטוס של חברת  FedEx מדגם MD11 בעיר קולומבו  ונשא עמו 50 טון נוספים של תרופות וציוד עזרה ראשונה מארגוני סיוע שונים.
 
צוותים נוספים של FedEx עובדים כרגע על הטיסה הרביעית לסרי לנקה. FedEx צפויה להמשיך ולספק עזרה לאזור זה במשך השבועות הקרובים.