FedEx ישראל בראש רשימת מובילי המטען בנתב"ג ביולי-ספטמבר 2002

על פי דירוג המתבסס על נתוני מנהל התעופה האזרחית, חברת הבלדרות FedEx ישראל עלתה למקום הראשון בדירוג חברות התעופה הזרות הטסות לישראל ותנועת המטענים הבינלאומית בנתב"ג, בחודשים יולי - ספטמבר 2002, עם סך של כ- 3,400 טונות מוטסים


00:00 ,27.11.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
למערכת העתון "שי ספנות ותעופה" נמסר כי על פי דירוג המתבסס על נתוני מנהל התעופה האזרחית, חברת הבלדרות FedEx ישראל עלתה למקום הראשון בדירוג חברות התעופה הזרות הטסות לישראל ותנועת המטענים הבינלאומית בנתב"ג, בחודשים יולי - ספטמבר 2002, עם סך של כ- 3,400 טונות מוטסים. נתונים אלו מצביעים על גידול של כ- 10% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, וזאת לעומת ירידה בשיעור 4% בכמות המטען המוטס על-ידי חברות התעופה הזרות.

עוד עולה מנתוני הדירוג כי תקופה זו מאופיינת בסך-הכל בעלייה בתנועת המטענים בנתב"ג – לאחר ירידה מתמשכת של שנתיים.

מר יוסי אטון, מנכ"ל FedEx ישראל אומר : "גם בזמנים קשים אלו, FedEx מציבה לעצמה יעדים מרשימים, על מנת לשרת את ציבור היצואנים והיבואנים ולסייע להם בתחרות". מר אטון הוסיף כי ללא ספק, להגיע למקום ראשון זה מחייב, והיקפים אלו מוכיחים כי FedEx הינה חברת הבלדרות המובילה בישראל.

על דירוג תנועת המטענים הבינלאומית בנתב"ג בחודשים יולי-ספטמבר 2002:
מבין חברות התעופה הזרות הטסות לישראל בחודשים יולי – ספטמבר 2002, FedEx ישראל היא המובילה בתנועת המטענים עם סך של כ- 3,400 טונות מוטסים – גידול של כ-10% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

נתונים אלה נמסרו על-ידי דני מורג – כלכלן מינהל התעופה האזרחית. בקרב שתי חברות התעופה הישראליות המובילות אל-על וקאל, חלה עליה של 22% לעומת זאת, רשמו החברות הזרות הפועלות בנתב"ג ירידה של כ- 4%.

על FedEx ישראל :
בישראל פועלת FedEx מאז שנת 1990, בזכיינות של חברת פליינג קרגו . FedEx מספקת שירותי תובלת אקספרס בינלאומית ומקומית וכן תובלה יבשתית מקומית ונותנת מענה לדרישות הדינמיות של קהיליית העסקים הישראלית. FedEx ישראל הינה חברת תובלת האקספרס היחידה המפעילה קו טיסות מטען באמצעות מטוס AIRBUS 310 רחב גוף, 5 פעמים בשבוע לישראל וממנה. ב- FedEx ישראל מועסקים למעלה מ- 450 עובדים מקצועיים ומיומנים בתחום תובלת האקספרס הבינלאומית.

על FedEx :
FedEx Express, חברת בת של תאגיד FedEx Corp. ששוויה 15 מיליארד דולר, הינה החברה מהגדולות ביותר בעולם לתובלת אקספרס מדלת לדלת. החברה מקשרת אזורים המפיקים 90% מן התוצר הגולמי המקומי בעולם, תוך מתן שירות של 48 - 24 שעות מדלת לדלת, כולל שחרור ממכס והחזר כספי מובטח. נתיבי האוויר והתשתיות שלה הופכים אותה לחברת תובלת האקספרס מהגדולות בעולם, המספקת שירותי תובלה מהירים, אמינים ובזמן מוגדר ליותר מ– 3 מיליון פריטים ב 210 מדינות, בכל יום עסקים. FedEx מעסיקה למעלה מ– 138,000 עובדים, למעלה מ– 30,000 נקודות שירות, 653 מטוסים ו– 44,500 כלי רכב ברשת הגלובלית המשולבת שלה.