FC (פליינג קרגו) קיימה ערב היכרות עם המרכז הלוגיסטי בשיקאגו

קבוצת פליינג קרגו קיימה אתמול ערב היכרות עם המרכז הלוגיסטי של הקבוצה הממוקם שיקאגו ועם מנהל המחסן, גדי נאמן. לארוע הוזמנו עשרות רבות מלקוחות החברה ומעובדי הקבוצה, והוא התקיים במלון שרתון מוריה בתל-אביב


00:00 ,11.03.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
קבוצת פליינג קרגו קיימה אתמול ערב היכרות עם המרכז הלוגיסטי של הקבוצה הממוקם שיקאגו ועם מנהל המחסן, גדי נאמן. לארוע הוזמנו עשרות רבות מלקוחות החברה ומעובדי הקבוצה, והוא התקיים במלון שרתון מוריה בתל-אביב

גדי נאמן, מנהל המרכז הלוגיסטי בשיקאגו, פתח בדברים והציג בקצרה את המרכז הלוגיסטי והאפשרויות הלוגיסטיות שבאפשרותם להציע. לדבריו, המרכז ממוקם סמוך לשדה התעופה אוהייר של שיקאגו, הוא מתפרש על פני כ- 5300 מ"ר, ומספק שירותי אחסנה והפצה לתוצרת גמורה ולחלקי חילוף של יצואנים ישראלים לצפון אמריקה. לדבריו, המרכז נמצא במיקום טוב מבחינת הנגישות לחוף המזרחי והמערבי כאחד.

נאמן הוסיף וציין כי המרכז, המנוהל ע"י צוות ישראלי, מאפשר ליצואנים הישראלים ניהול והפצה, החל משלב השילוח, שחרור מהמכס, קליטה לאחסנה במחסן וכן הפצה ללקוחות סופיים. נאמן ציין כי המרכז הלוגיסטי מספק גם שירותים מיוחדים כך למשל, הרכבת מכונת חיתוך בשטח המחסן והעברתו באופן מיידי ללקוח.

FC (פליינג קרגו) קיימה ערב היכרות עם המרכז הלוגיסטי בשיקאגושי ראשוני (בתמונה מימין), מנהל השיווק של FC (פליינג קרגו), המשיך את דבריו של נאמן והציג את יתרונות המרכז הלוגיסטי מנקודת המבט של הלקוח הישראלי.
 
לדבריו, המרכז בשיקאגו הוא "הרגל" הקדמית של הקבוצה לכל מכלול השירותים שהיא מציעה בצפון אמריקה והוא נותן מענה לכל הצרכים הלוגיסטיים של לקוחות FC, הן מול הלקוחות שלהם והן מול הספקים שלהם. "כמעט כל השירותים שאנו בקבוצת FC (פליינג קרגו) מעניקים ללקוחות שלנו, אנו יכולים לעשות את זה קרוב ללקוחות ולספקים באמצעות המרכז הלוגיסטי שלנו בשיקאגו.

ראשוני הוסיף כי ביבוא וביצוא מישראל מתקיימות 3 קונסולידציות שבועיות לשיקאגו, שמתבססות בעיקר על שינוע במטוסי אל-על וק.א.ל, ובמידת הצורך נעזרים בטיסות של בריטיש איירוויס וסוויס.

שי ראשוני ניצל את ההזדמנות בכדי לעניין את הנוכחים בשירות לטיפול ברכיבים תקולים (שירות הקרוי גם בשם RMA) אטרקטיבי שהקבוצה מסוגלת להציע שבו מעורבות חברת FedEx, המרכז הלוגיסטי בשיקאגו וחברת פליינג קרגו תובלה בינ"ל, המשתייכות כולם לקבוצה. לדבריו, השירות מציע ללקוח ישראלי, המוכר מוצרים בצפון אמריקה, לנהל את כל נושא הטיפול והשירות ברכיבים תקולים תוך ניצול המרכז בשיקאגו כ"רגל קדמית" שתעמוד בכל עת להנחיות. התהליך מדבר על כך שהלקוח הישראלי מיידע את פליינג קרגו תובלה בינ"ל על לקוח שלו, בצפון אמריקה שדורש החלפת מוצר תקול. עפ"י מספר ה- RMA, פליינג קרגו יוצרת קשר עם FedEx ישראל וזו מעבירה את הקריאה לחברת FedEx בארה"ב, ששולחת שליח לאסוף את המוצר ומעבירה אותו למרכז הלוגיסטי בשיקאגו. "היתרון הגדול הוא בכך שהפיק אפ מגיע למרכז המיון של הלקוח הישראלי בשיקאגו ושם הפריט ייבדק/יתוקן על פי ההנחיות וכך גם, על פי ההנחיות, אנו שולחים במקביל מוצר חלופי ללקוח בצפון אמריקה, ולארץ אנו שולחים בצורה מיטבית – צוברים מצבור של מוצרים תקולים ומטיסים אותם ביחד חזרה לישראל", אמר ראשוני.

לדבריו, לשירות זה יתרונות רבים. כך למשל, המרכז מהווה נקודת שירות קדמית בשיקאגו הפועל עפ"י ההנחיות של היצרן הישראלי, ובכך חוסך ללקוח בעלויות, בטירחה ובזמן ניהולי של אנשי תפעול. ראשוני ציין ערך מוסף נוסף מבחינת עלויות ישירות שלפיו הפיק אפ בארה"ב הם במחירים מקומיים והשירות של המשלוח המיטבי בחזרה לארץ יחסכו עלויות.

ראשוני התייחס גם לנושא המיזוג של  DHL DANZAS Air & Ocean עם איירבורן אקספרס, שהיא חברת השילוח והבלדרות השלישית בגודלה בארה"ב, דבר שלדבריו משפר את השירות בתוך ארה"ב והם מצפים כי זה ישפר גם את רמת הפעילות של המרכז ההלוגיסטי בשיקאגו.