FC פליינג קרגו חנכה סניף חדש במעבר ניצנה

שי ראשוני, מנהל השיווק של קבוצת FC, ציין בסיפוק כי כבר החודש בוצעו כמה וכמה משלוחי יצוא במסגרת הסכם ה- QIZ החדש עם מצרים וכי הם צופים גידול משמעותי בחודשים הקרובים. "גם בתחום היצוא היבשתי למצרים נשאף להיות מובילי שוק"


00:00 ,28.02.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

FC פליינג קרגו חנכה לפני חודש סניף חדש במעבר ניצנה, במטרה לספק מענה ליצואנים ישראלים המעונינים לייצא למצרים במסגרת הסכם ה- QIZ החדש. הסניף החדש, בניהולו של כרמי חדד, מופעל בכל שעות פעילות המסוף ונותן מענה למשלוחי יבוא ויצוא.
 
שי ראשוני, מנהל השיווק של קבוצת FC, ציין בסיפוק כי כבר החודש בוצעו כמה וכמה משלוחי יצוא במסגרת הסכם ה- QIZ החדש עם מצרים וכי הם צופים גידול משמעותי בחודשים הקרובים. "גם בתחום היצוא היבשתי למצרים נשאף להיות מובילי שוק".
 
לדבריו, FC מציעה ללקוחותיה מגוון פתרונות שלם ליצוא למצרים כולל בים ובאוויר וכן שירות משלוחי אקספרס יבוא ויצוא – בהובלה יבשתית מהיום למחר. ראשוני ציין כי היצוא למצרים מתבצע תוך שימוש במשאיות עצמאיות של קבוצת FC ובנוסף, מוצע ללקוח שירות עמילות מכס עצמאית בסניף החברה במעבר הגבול. עוד נמסר כי ניתן לעקוב אחר המטען מ/אל מצרים באמצעות אתר הקבוצה באנטרנט.
 
ראשוני ציין כי מהצד המצרי הם נעזרים בשרותיו של DHL Danzas Air and Ocean, וזוכים לתמיכה מאד מרשימה של DHL Danzas העולמית, מה שמאפשר להם להציע שירות עד דלת המקבל בכל מקום במצרים ובכך להשלים את השירות לשירות Door to Door מלא. עוד נמסר כי בתקופה הקרובה צפוי הנציג המצרי, שמכיר תעשייני טקסטיל ישראלים רבים, להגיע לישראל על מנת לקחת חלק במפגש לקוחות שתקיים קבוצת FC, וזאת בהמשך לביקורים של נציגי FC במצרים שנערכו לאחרונה.
 
"FC פליינג קרגו תובלה בינלאומית מפעילה מזה כמה שנים בהצלחה רבה סניף בגשר הירדן לטיפול ביבוא וביצוא מול ירדן, ואנו מאמינים כי הסניף הדרומי ילך בעקבותיו, וזאת בנוסף לשירותי הובלה ימית ואווירית למצרים", סיכם.