Express TNT השיקה שירות אלקטרוני חדש המאפשר מעקב מתקדם אחר משלוחים

התוכנה המותקנת במחשבי הלקוחות מאפשרת להם לנטר בו זמנית את משלוחיהם ולקבל תמונת מצב על מיקום המשלוחים בזמן אמת. מנכ"ל TNT ישראל: "השירות הטכנולוגי החדש כבר זמין בישראל"


00:00 ,04.07.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

התוכנה המותקנת במחשבי הלקוחות מאפשרת להם לנטר בו זמנית את משלוחיהם ולקבל תמונת מצב על מיקום המשלוחים בזמן אמת. מנכ"ל TNT ישראל: "השירות הטכנולוגי החדש כבר זמין בישראל"
 
TNT Express השיקה שירות חדש הנקרא -Enhanced Tracking Service  לאיתור מספר משלוחים בלחיצת כפתור אחת. השירות זמין בתוכנה המכונה Express Shipper אשר מותקנת במחשבים של לקוחות החברה ומאפשרת להם לנטר בו זמנית את משלוחיהם ולקבל תמונת מצב על מיקומי המשלוחים שלהם בזמן אמת.
 
השירות האלקטרוני, שנתמך ברשת המחשוב המרכזית של החברה, כבר זמין ב-44 סניפים של TNT ברחבי העולם. TNT פיתחה את התוכנה המשודרגת שנועדה לספק ללקוחותיה מענה זמין, נוח, מאובטח וידידותי. המשתמשים בכלי האלקטרוני יכולים לקבל מידע מגוון על מצב המשלוחים שלהם כגון הוכחות מסירה (POD)הכוללות את זמני הפיזור ופרטי חתימת המקבל. המידע זמין ללקוחות בכל שלב ושלב של תהליך המשלוח ובכך מותאם לצורכיהם האישיים בגמישות מלאה.
 
לדברי מגנוס אנגדל, מנהל מערכות מידע ב-TNT Express, "במחקר שערכנו בנושא הדגישו הלקוחות את חשיבות פונקציית איתור מספר משלוחים בו זמנית המאפשרת גישה קלה ושקיפות מלאה על מיקום המשלוחים. הכלי הטכנולוגי שפיתחנו", ממשיך מגנוס, "תואם את דרישות לקוחותינו ומסייע בידם להפיק דו"חות פעילות הכוללים נתונים על ההיסטוריה של המשלוחים שלהם. אחד היתרונות של השירות האלקטרוני הינו חוסר התלות של הלקוח במענה אנושי - משמעות הדבר ניהול המשלוחים בזמנים הנוחים ללקוח."
 
אודי כספי, מנכ"ל TNT ישראל: "השירות הטכנולוגי החדש כבר זמין בישראל. כחברה שפועלת למגזר העסקי, אנו ערים לחשיבות לוחות הזמנים, שירות יעיל וחוסך זמן. לקוחותינו יוכלו ליהנות ממידע זמין בזמן אמת בנוגע למשלוחים שלהם כחלק ממודעות השירות שהוא אחד היסודות לפעילות חברתנו."
 
שירות "מעקב מתקדם אחר משלוחים- Enhanced tracking service" הצטרף ליתר השירותים האלקטרוניים שמציעה TNT, ביניהם שירות אישור הזמנה לדואר האלקטרוני- Booking Confirmation Service ו-myTNT-פתרון האינטרנט המושלם בהתאמה אישית המאפשר ללקוחות לנהל את כל משימות השילוח, לבדוק מחירים, ליצור ולהדפיס מסמכי שילוח ולהזמין איסופים.