Exel הקימה מרכז לוגיסטי בקנדה להפצת צמיגי Goodyear

החברות Exel ו- Goodyear Tire & Rubber Company פתחו מרכז משותף לייצור והפצה של צמיגים רזרביים דקים של חברת הצמיגים Goodyear. המרכז המשותף ממוקם ב- Alberta שבקנדה, יורכבו בו ויופצו ממנו כ- 1.5 מיליון צמיגים בשנה, ברחבי קנדה וארה"ב


00:00 ,14.08.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
החברות Exel ו- Goodyear Tire & Rubber Company פתחו מרכז משותף לייצור והפצה של צמיגים רזרביים דקים של חברת הצמיגים Goodyear.
 
המרכז המשותף ממוקם ב- Alberta שבקנדה, יורכבו בו ויופצו ממנו כ- 1.5 מיליון צמיגים בשנה, ברחבי קנדה וארה"ב. בחברת Exel מציינים כי צעד זה יחסוך בהוצאות וישפר את השרות ללקוחות.

במסגרת השותפות במרכז זה, חברת Exel תנהל את שרשרת האספקה. לשם כך המרכז תוכנן והותאם לכך שיהיה מנוצל טוב יותר גם ליצור וגם להפצה מהירה יותר של התוצרת המוגמרת ללקוחות.

מר Mike Clark מנהל בכיר ב- Exel אומר כי החברה יישמה במרכז החדש מספר הנחות אסטרטגיות אשר שיפרו את האתר הקיים של Goodyear ושילבו בו ייצור והפצה יעילים של מוצרי החברה, החל משלב ההזמנה ועד ההפצה והתשלום שהם הערך המוסף שהחברה נהנית ממנו.

שיתוף הפעולה בניהול שרשרת האספקה הביא את חברת Exel לעוד מיזם משותף עם חברת Goodyear של מרכז הטענה (Load Planing Centre) במדינת אוהיו שבארה"ב, שם תרכזExel עבור Goodyear הטענה והפצה של כ- 1.5 מיליון צמיגים מידי שבוע ליותר מ-20,000 לקוחות החברה בצפון אמריקה.

חברת Exel מיוצגת בישראל על ידי חברת ניולוג.