DHL תעניק חסות ראשית למסע האופניים של עמותת אתגרים - "גלגלים של תקווה" 2005 בעמק יזרעאל

DHL ישראל תעניק חסות, זו השנה השלישית, למסע האופניים "גלגלים של תקווה" שעורכת עמותת אתגרים בחודש יוני 2005, ההתאחדות לספורט אתגרי ונופש פעיל לנכים בישראל


00:00 ,26.05.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

DHL ישראל תעניק חסות, זו השנה השלישית, למסע האופניים "גלגלים של תקווה" שעורכת עמותת אתגרים בחודש יוני 2005, ההתאחדות לספורט אתגרי ונופש פעיל לנכים בישראל.

מסע האופניים יתקיים בשבת 4/6/05 בעמק יזרעאל וצפויים להשתתף בו כ-4,000 רוכבי אופניים בגילאים שונים ב-3 מסלולים שונים. השנה עומד המסע בסימן 10 שנים לפעילותה של עמותת אתגרים.
 
דוד בונדי, מנכ"ל DHL ישראל, מסר כי לצד התרומה הכספית תעניק DHLרכבים אשר ילוו את רוכבי המסע וגם תסייע בהפקת האירוע. לדבריו, עובדי חברת DHL יסייעו בכל הפעילויות במסע כולל ליווי ילדי בית ספר אותם הם מאמצים זו שנה רביעית ומאפשרים להם להגשים חלום ולהשתתף בחוויה מאתגרת, מחוץ לכותלי ביה"ס. בונדי הוסיף כי החזון של DHL כולל "מעורבות ותרומה לקהילה" והחסות למסע "גלגלים של תקווה" היא צעד נוסף בהגשמת החזון.
 
"גלגלים של תקווה" הינו מסע אופניים המאפשר לנכים להרגיש חלק מהקהילה על-ידי רכיבת אופניים משותפת. ההכנסות מהמסע ייתרמו לעמותת אתגרים לטובת המשך הפעילות של הארגון. המשתתפים במרוץ רוכבים על ארבעה סוגי אופניים: אופני יד שמופעלים על-ידי הידיים ומתאימים לפגועי גפיים תחתונות, ואופני טנדם שהם אופניים זוגיות, המאפשרות רכיבה של מתנדב במושב הקדמי ורוכב נכה במושב האחורי, אופני שטח ואופני כביש.
 
המסע יכלול 3 סוגים של מסלולים:
מסלול ארוך (55 ק"מ)- המסלול יוצא בשעה 08:00 מהמכללה האזורית עמק יזרעאל.
מסלול שטח (15 ק"מ)- המסלול יוצא בשעה 08:00 מהמכללה האזורית עמק יזרעאל.
מסלול משפחתי (10 ק"מ)- המסלול יוצא בשעה 10:00 מצומת נהלל.
 
ב- DHL קיימת קבוצת רוכבים מקצוענית בין חבריה: דוד בונדי מנכ"ל החברה, אלון טייכטל סמנכ"ל הכספים ודוני שובה סמנכ"ל תפעול, אשר משתתפים באופן קבוע במסע כמו גם השנה. בסוף המסע יתקיים הפנינג ענק בנקודת הסיום במסגרתו תזמין חברת DHL את כל המשתתפים, הרוכבים והגורמים המעורבים לאוהל שיוקם על ידה.
 
עמותת "אתגרים", הינה עמותה העוסקת בטיפוח מצוינות בדרך הפעלות אתגריות בקרב ילדים ובני נוער נכים בישראל . העמותה מדגישה את שילובו של האדם הנכה בחברה באמצעות פעילויות ספורט ובכך הביאה למהפכה אמיתית במעמדו של הנכה, בדימויו העצמי ובדימוי החברה כולה.